Drew Barrymore w globalnej kampanii butów Crocs (wideo)

Firma Crocs, producent obuwia damskiego, męskiego i dla dzieci, rozpoczyna globalną kampanię reklamową pod hasłem „Come As You Are”. Głównym jej elementem jest inspirowany musicalami spot z Drew Barrymore w roli głównej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drew Barrymore w globalnej kampanii butów Crocs (wideo)

Kampania pod hasłem „Come As You Are” jest kontynuacją ubiegłorocznych aktywności marketera realizowanych pod tym samym hasłem. Tym razem nie jest jednak zaproszeniem, a celebracją wyjątkowości i indywidualności. Ma zachęcać wszystkich, by czuli się komfortowo w swoich butach.

Celem kampanii „Come As You Are” jest prowokowanie ludzi do rozmów o tym, co mogą robić, gdy czują się komfortowo we własnych butach. Kampania ma zasięg globalny i obejmuje działania w internecie, mediach społecznościowych i eventy. W działaniach tych promowane będą najbardziej popularne kolekcje obuwia marki Crocs, m.in. Crocs Isabella, Clog, Swiftwater i LiteRide.

Obok Drew Barrymore w kampanii wystąpili inni, globalni ambasadorzy marki, m.in. Yoona - południowo-amerykańska aktorka i muzyk oraz Henry, piosenkarz, autor tekstów, muzyk i kompozytor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę