SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Droga do radości'

Publicis przygotował kampanię reklamową dla piwa Redd's Red.

Wszechobecna czerwień, oślepiające błyski rzucane przez magiczne ważki oraz energiczna, ciemnowłosa dziewczyna poszukująca w tym niezwykłym świecie czegoś jeszcze bardziej wyjątkowego: piwa Redd’s Red - taka jest fabuła kolejnego spotu przygotowanego w tym roku przez agencję reklamową Publicis dla marki Redd’s. Wczoraj ruszyła nowa telewizyjna kampania piwa Redd’s Red, skierowana do młodych ludzi, a zwłaszcza kobiet.

  

Niezwykły spacer po magicznym czerwonym świecie przedstawionym w filmie reklamowym prowadzi w końcu jego bohaterkę do drzwi, za którymi czeka… butelka Redd’s Red – „piwa o smaku”, jak mówi w tym momencie lektor.

„Dynamiczny i pełen ciekawych efektów spot jest trzecim z cyklu nowych filmów reklamowych piwa Redd’s. Film ten nawiązuje do poprzednich spotów i tak jak one adresowany jest przede wszystkim do młodych, pełnych radości i energii kobiet” - powiedziała Agnieszka Wichracka, Group Account Director Publicis.

30-sekundowy spot telewizyjny będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TVN, TVN7, TVN24, a także TVN Style i Discovery.

Media zaplanował dom mediowy Macroscope OMD.

Kampania – Droga do radości

Klient: Kompania Piwowarska SA

Przedstawiciel klienta:
Beata Kaniewska, Senior Brand Manager
Izabela Jaskólska, Specjalista ds. Zarządzania Marką

Dom mediowy: Macroscope OMD
Marcin Piotrowski, Group Account Director
Michał Kubiak, Account Manager

Agencja: Publicis

Client Service:
Agnieszka Wichracka, Group Account Director
Monika Rendzner, Account Manager

Strategia:
Aleksandra Jurkiewicz, Strategic Planner

Kreacja:
Joanna Bednarkiewicz, Senior Art Director
Bartosz Mularczyk, Art Director
Dagmara Witek-Kuśmider, Copywriter

Reżyseria: Małgorzata Łupina
Produkcja TV: Aleksandra Kowalczyk

Początek kampanii: 5 czerwca 2006 r.

Dołącz do dyskusji: 'Droga do radości'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl