Nowy konkurent Rossmana i Hebe. Tak wygląda polski sklep drogerii dm

Niemiecka sieć dm Drogerie Markt otworzyła pierwszy sklep w Polsce - ruszył on we Wrocławiu. Dzień wcześniej uruchomiono sklep internetowy marki. Sieć w Polsce konkurować będzie przede wszystkim z Rossmanem, Hebe i Superpharm, które mają już ugruntowaną pozycję na naszym rynku.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
Nowy konkurent Rossmana i Hebe. Tak wygląda polski sklep drogerii dm

Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie w tym mieście w Parku Handlowym Galaktyka, przy ul. Ślężnej 130−134, w czwartek 21 kwietnia otwarto pierwszy sklep dm w naszym kraju. Kolejne placówki niemieckiej sieci mają powstać m.in. w Lubaniu czy Lesznie.

- Otwarcie drogerii we Wrocławiu jest dla nas ważnym wydarzeniem i początkiem zupełnie nowego rozdziału. Bardzo byliśmy ciekawi reakcji klientów. Frekwencja przeszła nasze oczekiwania, ponad tysiąc osób z entuzjazmem sięgnęło po produkty dm. Chcemy, żeby to początkowe zainteresowanie przerodziło się w długotrwałą relację z naszymi klientami - mówi Markus Trojansky, general manager dm w Polsce.

W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także zakupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego, usługi foto i karmę dla zwierząt. Jest też osobny dział z artykułami dziecięcymi. dm sprzedaje zarówno produkty marek własnych, takich jak Balea czy alverde, jak i będzie współpracował z polskimi producentami.

grafika

Na dzień przed oficjalnym otwarciem drogerii we Wrocławiu ruszyła też polska wersja internetowego sklepu dm. Sklep oferuje darmową dostawę przy zakupach od kwoty 222 zł. Poniżej tej kwoty koszt dostawy kurierskiej wynosi 11,95 zł.

Sieć dm ma unikalną politykę cenową. Gwarantuje, że ceny nie będą się zmieniały w krótkich odstępach czasu. - Nasza gwarancja dotyczy całego asortymentu, czyli wszystkich produktów dostępnych w dm, a nie tylko wybranych - podaje dm na swojej stronie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polacy-brak-bojkot-firm-ktore-zostaly-w-rosji-po-jej-agresji-na-ukraine-auchan-leroy-merlin-decathlon,7169873596467329a ##

Drogeria promowana na billboardach i w internecie

Otwarcie sklepu we Wrocławiu wsparte jest kampanią reklamową z wykorzystaniem billboardów, reklam internetowych oraz komunikacji w social mediach (Facebook i Instagram). Za adaptację materiałów na rynek polski odpowiada agencja Freundschaft.

dm jest największym detalicznym sprzedawcą drogeryjnym w Europie - posiada łącznie ponad 3,8 tys. sklepów. Polska jest dla niego 14. rynkiem.

Liderem rynku drogerii w Polsce jest sieć Rossmann, który posiada w naszym kraju już ponad 1,5 tys. sklepów. Hebe ma w Polsce ponad 250 drogerii, a Super Pharm - 78.

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

To już pewne. Będą nowe odcinki "Rancza" w TVP

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Sting gwiazdą "Sylwestra z Dwójką"

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Wybrano Młodzieżowe Słowo Roku. Co znaczy "szponcić"?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka

VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka