SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drogerie Polskie reklamują urodzinowe promocje

W Drogeriach Polskich wprowadzono promocje z okazji pierwszej rocznicy działania tej sieci. Ofertę wspiera kampania reklamowa obejmująca przede wszystkim outdoor.

Drogerie Polskie reklamują urodzinowe promocje

W urodzinowej kampanii Drogerii Polskich - sieci 135 sklepów w województwach dolnośląskim, opolskim, śląskim i małopolskim - wykorzystywanych jest 12 różnych wariantów reklamy outdoorowej. Każdy z nich prezentuje jest tylko jeden produkt lub grupę produktów w jednej cenie dostępnych w promocyjnej ofercie. Oprócz reklamowania tej promocji akcja ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki Drogerie Polskie.

Kampania - zaplanowana na cały czerwiec - obejmuje przede wszystkim 111 tablic outdoorowych w dużych miastach takich jak Kraków, Katowice, Częstochowa czy Opole, przy najbardziej ruchliwych trasach przelotowych oraz w mniejszych miejscowościach, w których działają Drogerie Polskie.

Ponadto w ramach akcji wszystkie promocyjne produkty będą przedstawione w gazetce, która jako dwustronna rozkładówka ukaże się w czwartek 9 czerwca w 250 tys. egz. „Faktu” dostępnych w województwach śląskim, opolskim oraz małopolskim. 700 tys. sztuk gazetek promocyjnych będzie również kolportowanych bezpośrednio w punktach sprzedaży, a w witrynach wszystkich drogerii pojawią się plakaty.

Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii Drogerie Polskie zajęły się we własnym zakresie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drogerie Polskie reklamują urodzinowe promocje

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szczery
Zbyt szumnie nazwane "planowanie mediów": 111 tablic na Kraków, Katowice, Częstochowę i Opole, hehe ;) Kto tam siedzi w tym marketingu? szansa zobaczenia tablicy = wygranej w loterii :D Beznadziejnie wydana kasa, która nie przyniesie żadnego efektu. Ach i jeszcze 1 emisja w Fakcie, to rzeczywiście można już nazwać zaplanowaniem mediów ;D
I to jest genialny przykład, jak Klient sam sobie szkodzi.
8 8
odpowiedź
User
JohhnieWalker
"szczery" napisał(a): Zbyt szumnie nazwane 'planowanie mediów': 111 tablic na Kraków, Katowice, Częstochowę i Opole, hehe ;) Kto tam siedzi w tym marketingu? szansa zobaczenia tablicy = wygranej w loterii :D Beznadziejnie wydana kasa, która nie przyniesie żadnego efektu. Ach i jeszcze 1 emisja w Fakcie, to rzeczywiście można już nazwać zaplanowaniem mediów ;D
I to jest genialny przykład, jak Klient sam sobie szkodzi.


Fakt, reklama outdorowa zakrojona na tak małą skalę zazwyczaj przynosi newielkie korzyści ale trzeba im przyznać że przynajmniej próbują coś robić i nie 'przytulają' budżetów promocyjnych jak inne polskie firmy.
Znając realia kampania nie kosztowała 1000 zł więc należy im się większy szacun niż np. Rossmannom i Biedronkom które nie płacą podatków i mogą nas zalewać swoimi reklamami.
A swoją drogą to mam pytanie jak Ty byś wydał te pieniądze ?
8 8
odpowiedź