„Drogowe ABC” w akcji Polskiego Czerwonego Krzyża i Circle K (wideo)

Polski Czerwony Krzyż we współpracy z Circle K Polska w marcu rozpocznie w przedszkolach w całej Polsce kampanię edukacyjną o bezpieczeństwie w ruchu drogowym „Drogowe ABC”. Na stacjach Circle K ruszyła już promocja związana z tą akcją.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Drogowe ABC” w akcji Polskiego Czerwonego Krzyża i Circle K (wideo)

Celem programu „Drogowe ABC”jest edukacja dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat) w zakresie bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Działania edukacyjne rozpoczną się w przedszkolach w marcu i będą trwały do czerwca, obejmą 25 tys. dzieci z przedszkoli w całej Polsce.

Akcja jest realizowana przez Polski Czerwony Krzyż we współpracy z firmą Circle K Polska, która w całości ją finansuje. W ramach promocji, która zaczęła się 16 stycznia i potrwa do 20 marca, z każdej kawy, herbaty lub gorącej czekolady kupionej na stacjach Circle K 10 groszy zostanie przekazane na realizację tego programu.

 

- Współdziałanie na rzecz zwiększenia bezpieczeństwa ruchu drogowego, a w szczególności bezpieczeństwa dzieci, jest nam szczególnie bliskie i spójne z naszą misją jako firmy odpowiedzialnej społecznie. Wierzymy, że odpowiednia edukacja wśród najmłodszych jest najlepszym i najbardziej efektywnym sposobem, by budować odpowiedzialne i świadome społeczeństwo - komentuje Rafał Droździak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w Circle K Polska. - „Drogowe ABC” to ważna inicjatywa, która w przystępny i ciekawy sposób przekazuje dzieciom wiedzę, jednocześnie ucząc prawidłowych wzorców zachowań, które na co dzień mogą podnosić bezpieczeństwo całych rodzin - podkreśla.

grafika

Akcję wspierają działania reklamowe w telewizji, radiu oraz internecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska