SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższe reklamy w Grupie RMF FM

W wiosennym cenniku reklamowym Grupy RMF FM stawki są wyższe niż obecnie. Najbardziej wzrośnie cena reklam w RMF FM i sieci RMF Maxxx.

W cenniku reklamowym Grupy RMF FM, który będzie obowiązywał od początku marca do 27 czerwca bieżącego roku, znacznie podrożały spoty w RMF FM i sieci RMF Maxxx. I tak w RMF FM najwięcej - 19,7 tys. zł - trzeba zapłacić za 30-sekundową reklamę między 8:00 a 10:00 w czwartki i piątki (do końca lutego taki spot kosztuje 18,5 tys. zł). Ogółem droższe niż obecnie są wszystkie reklamy w paśmie od 6:00 do 20:00 w dni powszednie oraz od 8:00 do 15:00 w soboty. Nie zmienią się za to ceny reklam z niedzielę.

Z kolei w sieci RMF Maxxx za emisję spotu w 15 miastach w dni powszednie od 8:00 do 10:00 i od 15:00 do 18:00 trzeba będzie zapłacić 2,6 tys. zł (obecnie ten pakiet kosztuje w tych pasmach 2,4 lub 2,5 tys. zł). Najdroższe reklamy w sobotniej ramówce (między 10:00 a 15:00) drożeją z 1,8 tys. zł do 2 tys. zł, a w niedzielnej (między 10:00 a 16:00) - z 1 tys. zł do 1,2 tys. zł (10:00-14:00) i 1,1 tys. zł (14:00-16:00). Droższe niż obecnie są również spoty w poszczególnych stacjach wchodzących w skład tej sieci.

W najmniejszym stopniu zmienia się cennik RFM Classic - drożeją reklamy w dni powszednie między 7:00 a 19:00, za to tanieją - z 350 zł do 300 zł - spoty między 22:00 a 0:00. Za najdroższe reklamy (od poniedziałku do piątku między 7:00 a 11:00) trzeba będzie zapłacić 980 zł.

Wszystkie podane ceny dotyczą reklam 30-sekundowych i nie zawierają 22-pocentowego podatku VAT. Obecny cennik stacji radiowych Grupy RMF, ogłoszony w listopadzie (więcej), obowiązuje do końca lutego.

Dołącz do dyskusji: Droższe reklamy w Grupie RMF FM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl