SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Droższy "Fakt"

Fakt rozszerza ofertę dla reklamodawców i zwiększa sprzedaż

Reklamodawcy będa musieli zapłacić więcej za umieszczenie reklam w gazecie "Fakt". Jak poinformowało we wtorek wydawnictwo Axel Springer Polska, właściciel gazety, od 1 września ceny reklam w Fakcie wzrosną o 14%. ASP wzrost cen tłumaczy rosnącą sprzedażą gazety oraz coraz wyższym czytelnictwem.

Tymczasem została także rozszerzona oferta Biura Reklamy "Faktu", teraz ogłoszenia mogą się pojawiać w wybranych regionach, możliwe jest również zróżnicowanie motywów reklamowych w zależności od regionów.

Z danych wydawcy wynika, że sprzedaż w lipcu "Faktu" wyniosła 578.000 egzemplarzy* (w czerwcu sprzedaż to 501 456 egzemplarzy) a w okresie styczeń - czerwiec 2004 gazetę czytało 6,4 mln Polaków. **

* dane wydawcy
**PBC General; zrealiz. przez SMG/KRC; CCS; sty - czer 2004, N=18 081

Dołącz do dyskusji: Droższy "Fakt"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl