SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Rusza druga edycja programu InCredibles Sebastiana Kulczyka, do zdobycia 50 tys. dol. bezzwrotnych grantów

Rozpoczął się nabór do drugiej edycji akceleratora InCredibles stworzonego przez Sebastiana Kulczyka. Do programu mogą zgłaszać się startupy z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. Wybrane firmy wezmą udział w spersonalizowanym programie mentorskim, otrzymają też bezzwrotne granty na rozwój w wysokości 50 tys. dolarów.

Sebastian Kulczyk, fot. Kulczyk Investments Article

Program InCredibles został uruchomiony przez Sebastiana Kulczyka we współpracy z Startup Poland i Campus Warsaw w maju ub.r. Jego celem jest wspieranie obiecujących polskich startupów, w które Kluczyk zamierza zainwestować w sumie ok. 60 mln dol.

Do pierwszej edycji InCredibles zgłosiło się 426 startupów, ostatecznie wybrano 5 młodych przedsiębiorstw, na liście znalazły się wówczas Archdesk ERP, Hotailors, Radio Net Media Ltd., Tidio i UserEngage.

Teraz ogłoszono nabór do drugiej serii programu. Tym razem Kulczyk zaprosił do współpracy Business Link, Campus Warsaw, IBM oraz Fundację Startup Hub Poland.

Partnerzy wspólnie mają poszukiwać innowacyjnych spółek, zwłaszcza takich które brały już udział w co najmniej jednym akceleratorze (ukończyły fazę MVP) lub dotarły do etapu user and revenue traction i dysponują prototypem nowego produktu lub usługi, mają sprawdzony team i są gotowe na rozwój międzynarodowy. W tym roku InCredibles rozszerza poszukiwania na region Europy Środkowo Wschodniej.

- Ze szczególnym zainteresowaniem będę przyglądał się spółkom z sektorów Health-Tech, Fin-Tech i Cyber-security. Na specjalne wyróżnienie mogą też liczyć spółki blockchainowe - zapowiada Kulczyk.

We wrześniu br. do finałowej rozgrywki ma stanąć 10 starannie wyselekcjonowanych, innowacyjnych projektów biznesowych. Spośród nich zostanie wybranych 5 zwycięskich startupów, o czym zdecyduje jury, w którym oprócz Sebastiana Kulczyka zasiądą m.in. Stefan Batory (twórca i szef iTaxi), Rafał Plutecki (Campus Warsaw), Piotr Pietrzak (IBM) oraz Mariusz Gralewski (DocPlanner.com).

Według zapowiedzi zwycięzcy drugiej edycji InCredibles otrzymają bezzwrotne granty wysokości 50 tys. dol., kontakty, doświadczenie mentorów i ekspertów oraz wymierne wsparcie we wspólnym budowaniu wartości. Projekt spersonalizowanej akceleracji, podobnie jak w ub.r. laureaci wraz z jurorami zaczną budować tuż po finale. Ponadto wyróżnione spółki będą miały okazję spotkać swoich potencjalnych klientów, od których w ramach roboczych spotkań usłyszą ocenę atrakcyjności swojego produktu oraz efektywności kanałów sprzedaży. Akcelerator będzie korzystał z zaplecza Business Link, kontaktów Campusa oraz doświadczeń IBM i Fundacji Startup HUB Poland.

Kulczyk wspiera startupy nie tylko za pośrednictwem programu InCredibles. Jesienią ub.r. biznesmen wsparł finansowo startup Brainly, ostatnio zaś okazało się, że zainwestował także kwotę 0,5 mln dol. w medyczny startup StethoMe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza druga edycja programu InCredibles Sebastiana Kulczyka, do zdobycia 50 tys. dol. bezzwrotnych grantów

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
op
Troche pucu nigdy nie zaszkodzi jak mowil prezes banku zbozowego Dyzma i to tyle na temat tego wydarzenia
5 0
odpowiedź
User
uu bida panie
Słabiutko u Kulczyków jak na takie kwoty Seba zszedł, musi być słabiutko.
0 0
odpowiedź
User
patryk
Akcelerator dla startupów InCredibles sygnowany przez Sebastiana Kulczyka okazał się strzałem w dziesiątkę. Liczba zgłoszeń do pierwszej edycji zaskoczyła samych organizatorów. 18.06.2018 ruszyły zapisy do drugiej edycji. Stawka jak zwykle jest wysoka - dostęp do wiedzy, mentorów, inwestorów i wielu otwartych drzwi.
0 0
odpowiedź
User
gigi
Zna sie na rzeczy i reszcie ktos pokazuje innym jak odwaznie robic biznes. Kulczyk .....i tak dalej trzymac.
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing