SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drugi numer “Tylko dla dorosłych” od Agory

W czwartek 15 marca br. ukazał się drugi numer lifestylowego magazynu Agory „Tylko dla dorosłych”, kierowanego do czytelników po czterdziestce.  Na okładce  pojawili się dziennikarze Trójki Marek Niedźwiecki, Artur Andrus i Magda Jethon.

Drugi numer “Tylko dla dorosłych” od Agory

Na 100 stronach pisma znalazły się m.in. rozmowy ze słynnym kolarzem Ryszardem Szurkowskim, jazzmenką Grażyną Auguścik oraz seksuologiem Andrzejem Depko (o seksie po pięćdziesiątce). W numerze znaleźć można też reportaże o autorze znanych kryminałów Borysie Akuninie, piosenkarce Annie German i o radiowej Trójce. Do wydania dołączone są dwie książki do wyboru: „Koktajle alkoholowe” albo „Shoty”.

Wydanie przygotował zespół dziennikarzy i redaktorów „Gazety Wyborczej”, projekt graficzny i okładkę stworzyli Maciej Kałkus, Edward Jewdokimow i Piotr Stańczak. Magazyn można kupić w punktach sprzedaży prasy i na www.kulturalnysklep.pl. Kosztuje 7,99 zł. Nakładu wydawca nie ujawnia.

Wydanie wspiera kampania promocyjna prowadzona w telewizji (duże stacje i kanały tematyczne), w kinach (sieci Helios i Cinema City), w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej dodatki oraz „Metro”) i na stronie Wyborcza.pl. Kreację kampanii przygotowała agencja Bardzo, za zakup mediów odpowiadał Starlink.

Pismo “Tylko dla dorosłych” ukazuje się nieregularnie. Pierwszy numer wyszedł w listopadzie ub.r. w nakładzie 55 tys. egz. (więcej na ten temat). Agora nie ujawnia, jaka była jego sprzedaż.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Drugi numer “Tylko dla dorosłych” od Agory

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl