SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Drugi sezon programu Tomasza Sekielskiego oglądało tylko 590 tys. widzów

W minionym sezonie program publicystyczny „Po prostu” oglądało 590 tys. widzów. Jedynka w czasie emisji audycji Tomasza Sekielskiego notowała słabsze wyniki niż konkurencyjne stacje. Wpływy z reklam wyniosły 6,09 mln zł.

Drugi sezon reportersko-śledczego programu Tomasza Sekielskiego „Po prostu” na antenie TVP1 oglądać można było w okresie od 3 września ub.r. do 10 czerwca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, średnia widownia magazynu w tym okresie wyniosła 592 tys. osób. Przełożyło się to na 5,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49. Do 25 lutego ub.r. „Po prostu” nadawane było o 21.25, a potem godzinę rozpoczęcia emisji audycji przeniesiono na ok. 23.00.

Druga seria programu Tomasza Sekielskiego miała zdecydowanie mniej widzów niż pierwsza, ale ta pokazywana była w okresie od 8 stycznia do 4 czerwca ub.r. o godz. 20.20. Średnia widownia programu wyniosła wówczas 1,46 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,17 proc. oraz 7,02 proc. udziału (więcej na ten temat).

W czasie emisji „Po prostu” TVP1 przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, co dało jej 22,44 proc. udziału. Na drugim miejscu uplasował się Polsat (13,32 proc.), a na trzecim - TVN (12 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

2 525 832

22,44%

18,25%

Polsat

1 499 033

13,32%

15,23%

TVN

1 351 158

12,00%

13,42%

TVP1 - Po prostu

592 328

5,26%

3,78%

Wpływy z reklam emitowanych przed i po programie Tomasza Sekielskiego w sezonie 2013/2014 wyniosły 6,09 mln zł. W porównaniu do poprzedniego sezonu spadły one o ok. 410 tys. zł, choć to druga seria liczyła o kilkanaście odcinków więcej (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Nowe odcinki „Po prostu” widzowie TVP1 zobaczą jesienią tego roku. Niewykluczone, że w formule programu nastąpią zmiany.

Dołącz do dyskusji: Drugi sezon programu Tomasza Sekielskiego oglądało tylko 590 tys. widzów

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
akom
Po prostu klęska.
odpowiedź
User
Bruce
Nie, no klęska; czas wrócić do misji i w miejsce Po Prostu emitować jesienią Noce Kabaretowe.
odpowiedź
User
fdfsdsf
Klęska to sprzedaż PiSowskich biuletynów. Niedługo GPC spadnie poniżej 20 tys egzemplarzy.
odpowiedź