SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DSK będzie promować Podkarpacie

Agencja DSK wygrała przetarg na przygotowanie i realizację kampanii promującej inwestycje ze środków Unii Europejskiej na Podkarpaciu. Akcja potrwa od połowy maja do końca lipca br.

Kampania, za którą odpowiada DSK, będzie pokazywać konkretne efekty oraz zmiany, które mają miejsce w województwie podkarpackim dzięki wsparciu środków unijnych, w tym głównie Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. Cele akcji to promocja pozytywnego wizerunek programu oraz jego wpływu na rozwój województwa i poziom życia mieszkańców.

DSK przygotuje kreację i strategię medialną kampanii oraz zajmie się jej realizacją. Działania będą prowadzone od połowy maja do końca lipca w telewizji, radiu, kinach, internecie i na outdoorze. Akcję organizuje Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, a jej budżet wynosi 365 tys. zł brutto.

W przetargu dotyczącym tego zlecenia DSK zdobyła 73,3 punktów na 100. Pokonała agencje Bogaczewicz (72,9 pkt), Fabryka Komunikacji Społecznej (68,7 pkt), Bring More Advertising (63,3 pkt) i Link PR (56,7 pkt).

Dołącz do dyskusji: DSK będzie promować Podkarpacie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rupert
Ale budżet! To jaki jest zarobek agencji? 15 tysięcy?
odpowiedź