SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

DSK dla Panasonic

Agencja DSK zrealizowała od strony kreatywnej i strategicznej kampanie dla firmy Panasonic.

 Bezprzewodowe projektory prezentacyjne Panasonic
Agencja Reklamowa DSK po raz kolejny przygotowała od strony kreatywnej produktową kampanię dla działu Solution Business Panasonic Polska. Promowana kategoria to linia bezprzewodowych projektorów prezentacyjnych Panasonic. Hasło kampanii "To nie magia..." wraz z motywem graficznym podkreślają wyjątkową funkcję bezprzewodowej transmisji obrazu i dźwięku. DSK opracowała projekt ogłoszenia prasowego i banery internetowe.
 
LUMIX. Zmienia wszystko.
Trwa wiosenna kampania - telewizja i internet - aparatów cyfrowych LUMIX Panasonic. Adaptacje dwóch korporacyjnych spotów TV (30" i 15") zrealizowała współpracująca z Panasonic agencja DSK.
Promowane modele aparatów Lumix (DMC-TZ1 i DMC-FZ7) wyróżniają się funkcją optycznej stabilizacji obrazu (Mega O.I.S.) i wyjątkowo dużym zoomem w stosunku do małych rozmiarów. Kreację banerów internetowych, spójną ze spotami TV, przygotowała również DSK.
Kampania przebiega pod polskim hasłem "LUMIX. Zmienia wszystko".
 
Panasonic promuje nagrywarki DVD DIGA
Na początku czerwca br. rozpocznie się prasowa kampania nagrywarek DVD DIGA Panasonic, do której autorską kreację przygotowała Agencja Reklamowa DSK. Grupę docelową stanowią mężczyźni w wieku 30+, mieszkający w dużych miastach, o dochodach powyżej średniej krajowej, którzy są kibicami, a szczególnie dużo czasu poświęcają oglądaniu meczy piłki nożnej. Projekty podkreślają więc, że dzięki najbardziej uniwersalnym nagrywarkom Diga Panasonic każdy kibic będzie mógł nagrywać i odtwarzać płyty praktycznie we wszystkich formatach.
 
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Vizeum.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: DSK dla Panasonic

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl