SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duża kampania Scan Holiday

"Pierwsi na wakacjach" - Scan Holiday promuje produkt "First Minute"

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię outdoor i radiową swojego produktu First Minute pod hasłem "Pierwsi na wakacjach".

Kampania billboardowa, która potrwa kilka tygodni obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i jest wspierana kampanią radiową w Radiu Pogoda oraz akcją promocyjną w 16 kinach na terenie całej Polski. Billboardy i spoty radiowe oraz materiały BTL zostały opracowane przez zespół freelancerów współpracujących ze Scan Holiday. Zakupem mediów zajmuje się Initiative Media Warszawa, zaś obsługę PR powierzono Feedback/Hill and Knowlton sp. z o.o. Dotychczas głównym medium wykorzystywanym w promocji First Minute był dodatek Gazety Wyborczej - Turystyka.

First Minute polega na wczesnej rezerwacji letniego wyjazdu wakacyjnego na bardzo korzystnych warunkach. Klient może wybrać dowolny hotel i miejscowość z pełnej oferty katalogowej biura, płacąc odpowiednio mniej. W lutym rabat od ceny katalogowej wynosi nawet 1600 PLN od pary, zaś cena za wyjazd dziecka - niezależnie od hotelu, kraju i czasu trwania wyjazdu - jest stała i wynosi 700 PLN. Znak First Minute, decyzją Urzędu Patentowego RP wydaną w roku 2000, jest zastrzeżonym znakiem towarowym i dotyczy tylko i wyłącznie produktu biura podróży Scan Holiday Travel.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duża kampania Scan Holiday

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl