SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże zmiany na Zumi.pl: strona główna, wyszukiwarka i nawigacja

Należący do Grupy Onet serwis lokalizacyjny Zumi.pl został udostępniony w mocno zmienionej wersji. Ma nową stronę główną i wyszukiwarkę oraz zmodyfikowaną nawigację.

Duże zmiany na Zumi.pl: strona główna, wyszukiwarka i nawigacja

Nowa strona główna Zumi.pl jest dostosowana do miejscowości, w której aktualnie znajduje się otwierający stronę internauta. Serwis zyskał też jednopolową wyszukiwarkę i bardziej przyjazną nawigację.

To największe zmiany na stronie od pięciu lat. - To także początek realizacji nowej strategii rozwoju Zumi i naszych produktów e-commerce - zapowiada Robert Zarański, dyrektor Zumi i pionu e-commerce Grupy Onet.

W styczniu br. Zumi.pl odwiedziło 4,1 mln realnych użytkowników, którzy wykonali w serwisie 27,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duże zmiany na Zumi.pl: strona główna, wyszukiwarka i nawigacja

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Uzytkownik badan Megapanel
W styczniu którego roku zumi.pl miało 4,1 RU. W ostatnim badaniu styczen 2013 ma 3, 7 RU. Załączam link dla redaktora https://www.gemius.pl/pl/aktualnosci/2013-03-05/01
odpowiedź
User
Metis
Doskonałe mapy, świetne rozplanowanie wizualne portalu, ale pojawiające się reklamówki stacji BP, za każdym machnięciem myszą doprowadzają do szału. To mnie zniechęca do szukania trasy przez Zumi.
Trzeba coś z tym zrobić, uporządkować tak, żeby nie upośledzało codziennej współpracy z tymi mapami, tylko zostało wyeksponowane w inny sposób. Nie zawsze pieniądze się liczą.
odpowiedź
User
podrooshnick
Jak dla mnie - nawigacja na portalu żałosna! Nijak się rozeznać nie mogę... proste rzeczy stają się nie do pokonania...zamiast szybko i miło, robi się nieczytelnie- .mam wrażenie, że zumi ma w szeregach dywersanta! A wspomniane przez poprzednika nieusuwalne i nachalne reklamy BP to już zmora!!!!
odpowiedź