SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże zmiany w Marquard Media Polska

Marquard konsoliduje i stawia na wzrost

Od nowego roku zapowiadane są duże zmiany w polskiej filii szwajcarskiego wydawcy Marquard Media AG Zug. Z dniem 1 stycznia 2004 r ruszy nowy dom wydawniczy Marquard Media Polska, który powstanie z połączenia Marquard Sport Media i JMG Magazine Publishing Company.

Do grona kadry zarządzającej skonsolidowaną operacją Marquarda w Polsce powołani zostali:

  • Tomasz Zięba - CEO (Prezes Zarządu)
  • Beata Dymacz - CFO (Wiceprezes Zarządu)
  • Albrecht Hengstenberg - Wiceprezes Zarządu ds. Strategicznych
  • Beata Milewska - Wydawca Grupy Magazynów
  • Jerzy Jańczak - Wydawca Grupy Dzienników

    Marquard Media Polska Sp. z o.o. zatrudniać będzie łącznie ponad 300 pracowników, a jej obroty w 2004 r mają przekroczyć 100 mln złotych.

    Najważniejsze tytuły nowe wydawnictwa to:
  • Przegląd Sportowy, Tempo, Sport i Magazyn Sportowy - w segmencie sportowym.
  • w segmencie ekskluzywnym CKM i Playboy, Cosmopolitan, Shape i Voyage.

    "Marquard Media Polska stworzy silniejszą niż dotychczas platformę dla umacniania pozycji i dalszego rozwoju w Polsce. Uprościliśmy naszą strukturę, tworząc lepsze warunki tak dla dalszej ekspansji naszych tytułów, jak i nowych form aktywności." - mówi Tomasz Zięba.
  • Dołącz do dyskusji: Duże zmiany w Marquard Media Polska

    0 komentarze
    Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl