SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Duży wzrost PR III i Eski Rock, traci Radio ZET

RMF FM pozostaje niezmiennie liderem rynku radiowego - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl za sierpień-październik 2010 roku. Badany okres był  także udany Trójki, Eski Rock i TOK FM.

Duży wzrost PR III i Eski Rock, traci Radio ZET

Z najnowszej fali badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (sierpień - październik 2010) wynika, że RMF FM z wynikiem 27,5 proc. jest liderem słuchalności wśród stacji ogólnopolskich. W porównaniu do analogicznego okresu w 2009 roku stacja zyskało 2,6 punktu procentowego.

Na drugim miejscu uplasowało się Radio ZET z 15,9 proc. udziałem w rynku (poprzednio 16,1 proc.). Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z wynikiem 12,4 proc. (spadek o 0,1 pnk. proc.) a czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 7,3 proc. (wzrost o 0,5 punktu procentowego). 

Udział w czasie słuchania% Sierpień - październik 2010 Sierpień - październik 2009 Sierpień - październik 2008 Sierpień - październik 2007
Radio RMF FM 27,5% 24,9% 22,2% 22,3%
Radio ZET 15,9% 16,1% 18,6% 18,7%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,4% 12,5% 12,7% 13,9%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 7,3% 6,8% 6,4% 5,8%
Radio Maryja 1,7% 1,7% 1,9% 2,0%
ESKA ROCK 1,4% 1,1% 0,6% 0,2%
Radio TOK FM 1,4% 1,0% 1,2% 1,0%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,7% 0,7% 0,7% 0,6%
CHILLI ZET 0,4% 0,4% -% -%
Czwórka – Program 4 PR 0,2% 0,2% 0,3% 0,3%
Radio PiN 0,2% 0,2% -% -%


 
Dane o rynku radiowym za ostatni rok. 

Udział w czasie słuchania% sierpień  -październik 2009 listopad - styczeń
2010
luty -
kwiecień 2010
maj -
lipiec
2010
sierpień - październik 2010
Radio RMF FM 24,92% 25,69% 28,24% 28,01% 27,45%
Radio ZET 16,12% 16,40% 15,77% 16,34% 15,94%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia 12,47% 12,60% 12,77% 12,52% 12,42%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia 6,84% 7,26% 7,53% 7,19% 7,32%
Radio Maryja 1,71% 2,09% 2,23% 1,80% 1,68%
ESKA ROCK [2] 1,06% 1,40% 1,52% 1,42% 1,42%
Radio TOK FM 1,02% 0,95% 1,34% 1,32% 1,35%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia 0,73% 0,65% 0,87% 0,80% 0,70%
CHILLI ZET [2] 0,45% 0,50% 0,40% 0,38% 0,42%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia 0,18% 0,16% 0,16% 0,24% 0,24%
Radio PiN 0,12% 0,12% 0,22% 0,13% 0,19%
n= 21142 21059 21098 21028 21012


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Duży wzrost PR III i Eski Rock, traci Radio ZET

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Magda
Brawo dla Radia Zet! Strategia pani Bednarek i pana Kirsztajna nie dziala. Byla silna,dwumiesieczna kampania w telewizji bez kampanii Rmfu,czyli dwa razy silniejsza niz normalnie,kiedy po pietach deptal Rmf a jednak Radio Zet ciagle traci. Strach pomyslec co by bylo bez kampanii. Ale jak to zwykla mawiac pani prezes 'nie ma co panikowac po miesiacu kampanii'.Czy kartoniki do panowania juz przygotowane?
8 8
odpowiedź
User
Krzysztof
Radio Zet mialo byc radiem dla inteligencji a stalo sie radiem dla TiRowcow.
8 8
odpowiedź
User
Kinga
Radio Zet nie tylko traci w +15 ale i w swoim nowym targecie 28-49. Rmf bije w tym targecie Radio Zet na glowe. Roznica jest ponad 14 procent.
8 8
odpowiedź
User
Staszek
Radio Zet oprocz udzialu w rynku traci zasieg dzienni co oznacza ze slucha go coraz mniej sluchaczy. To w trakcie silnej 2 miesiecznej kampanii nie jest dobrym znakiem.
8 8
odpowiedź
User
Dorota
Andrzej Woyciechwski chyba przeklina dzien kiedy zatrudnil dziewczyne swojego kierowcy - Monike Bednarek.
8 8
odpowiedź