Wraca znana loteria Żubra, w reklamach „na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”

Ruszyła kolejna edycja kampanii telewizyjna i digitalowa loterii  „Dwa szybkie Żubry” piwa Żubr (Kmpania Piwowarska). Promocja potrwa aż do 31 lipca 2025 roku. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem: „Na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Wraca znana loteria Żubra, w reklamach „na widok dwóch szybkich Żubrów niejeden podskoczy”

Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Nagrody można odbierać do 31 sierpnia 2025. Adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie: Dwa szybkie żubry 2025

– Loteria „Dwa Szybkie Żubry” od lat cieszy się ogromną popularnością. Mamy nadzieję, że jej dziesiąta, edycja przyniesie konsumentom jeszcze więcej dobrej zabawy niż wcześniejsze wydania. Zachęcamy do sprawdzania kapsli i zawleczek w poszukiwaniu informacji o wygranej – komentuje Ewelina Zacharczuk, brand manager marki Żubr.

Spot reklamowy, będący głównym elementem kampanii, ukazuje galopujące strumieniem żubry oraz przyglądającego się im jeża, którego wesoły podskok nawiązuje do tegorocznego hasła promocyjnego loterii.

Kampania będzie promowana w telewizji, mediach społecznościowych, poprzez działania BTL. Kampanię PR i działania digital przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith Poland, kreacja spotu - agencja PZL, produkcja - Papaya Films, postprodukcja – Platige Image, udźwiękowienie – Juice.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana