Mechanizm promocji zawiera się w prostej, sprawdzonej formule – informacja o wygranej w postaci dwóch piw znajduje się pod kapslem lub zawleczką. Nagrody można odbierać do 31 sierpnia 2025. Adresy sklepów biorących udział w promocji oraz regulamin aktywacji są dostępne na stronie: Dwa szybkie żubry 2025
– Loteria „Dwa Szybkie Żubry” od lat cieszy się ogromną popularnością. Mamy nadzieję, że jej dziesiąta, edycja przyniesie konsumentom jeszcze więcej dobrej zabawy niż wcześniejsze wydania. Zachęcamy do sprawdzania kapsli i zawleczek w poszukiwaniu informacji o wygranej – komentuje Ewelina Zacharczuk, brand manager marki Żubr.
Spot reklamowy, będący głównym elementem kampanii, ukazuje galopujące strumieniem żubry oraz przyglądającego się im jeża, którego wesoły podskok nawiązuje do tegorocznego hasła promocyjnego loterii.

Kampania będzie promowana w telewizji, mediach społecznościowych, poprzez działania BTL. Kampanię PR i działania digital przygotowała agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, planowanie i zakup mediów - agencja mediowa Zenith Poland, kreacja spotu - agencja PZL, produkcja - Papaya Films, postprodukcja – Platige Image, udźwiękowienie – Juice.










