SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwaj inwestorzy chcą nabyć udziały w TVS

Dwie firmy związane z rynkiem mediów złożyły oferty zakupumniejszościowego pakietu udziałów w stacji TVS należącej obecnie wcałości do śląskiego biznesmena Arkadiusza Hołdy. - Rozważam tepropozycje - deklaruje Hołda w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Właściciel i jednocześnie prezes TVS niezdradza nazw firm, które złożyły mu oferty nabycia udziałów.Ujawnia jedynie, że obie to polskie spółki, które działają w branżytelewizyjnej, w tym jedna z nich zajmuje się działalnościąproducencką i ma mniejszościowy udział kapitału zagranicznego.

- Pierwsza z tych firma zainteresowała się TVS-em ze względu naemisję programu w HD, chce bowiem pokazywać swoje produkcje nanaszej antenie. Druga spółka zakup udziałów traktuje jakoinwestycję finansową - tłumaczy nam ArkadiuszHołda. - Na razie to jednak bardzo wstępne rozmowy. Nieokreśliłem żadnego terminu ich zakończenia - zaznacza prezesstacji.

Kanał TVS nadaje od końca marca 2008 roku.Stacja kierowana głównie do mieszkańców Śląska, dostępna jestdzięki sieciom kablowym i platformom cyfrowym w całym kraju, atakże zagranicą. W jej ramówce oprócz typowo śląskiej rozrywki czywiadomości z regionu znaleźć można pozycje uniwersalne jak programyporadnicze, audycje prezentujące muzykę pop czy filmyfabularne.

Gdy TVS startowała, jej prezes zapowiadał, że osiągnie onarentowność po pięciu latach działalności. Teraz te prognozy sięzmieniły. - Rośnie nam oglądalność i sprzedaż reklam, dlategostacja powinno być rentowna po trzech latach - mówi nam Hołda.Zaznacza, że okres ten może być nawet jeszcze krótszy, ponieważ TVSrozpoczęła właśnie realizację nowej strategii - kierowania swojegoprogramu bardziej do widzów w wieku 16-49, czyli do tzw. grupykomercyjnej, najbardziej cenionej przez reklamodawców. Jej elementysą trzy nowości wakacyjne adresowane do młodszego widza, w tymtalent show "Rock Star" czy magazyn kulturalny "Miasto Rozrywki".Kolejne pozycje dla grupy 16-49 mają się pojawić w jesiennejramówce kanału.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, żew pierwszym półroczu br. udział TVS w rynku wśród wszystkich widzówwynosił 0,20 proc., zaś w grupie 16-49 - 0,11 proc. Średnia dobowaoglądalność kanału w tym okresie kształtowała się na poziomie 12,4tys. osób.

Dołącz do dyskusji: Dwaj inwestorzy chcą nabyć udziały w TVS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl