SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową

Celem kampanii wizerunkowej Dwójki Polskiego Radia jest poszerzeniegrona dotychczasowych odbiorców. Kampania ma formę tryptyku, a jejhasła to: "Muzyka odmienia", "Piękno odmienia" oraz "Ideeodmieniają".

Wizualizacja odwołuje się do odbiorcy zainteresowanegoliteraturą, muzyką i szeroko pojętą sztuką. Jej zadaniem jestprzekonanie nowego słuchacza, o tym, że dyskusje o kulturze orazaktywne w niej uczestnictwo, nie jest wyłącznie dla wybranych.

pr

Kampania obejmuje outdoor (billboardy i citylighty w metrze,megabillboard na budynku Polskiego Radia, billboardy w dziesięciumiastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu,Trójmieście, Szczecinie, Katowicach, Białymstoku, Łodzi i Lublinie,prasę (dzienniki ogólnopolskie: "Gazeta Wyborcza","Rzeczpospolita", "Dziennik", tygodniki "Wprost" i "Polityka",internet (portal onet.pl), a także spoty radiowe (od 2 do 30czerwca na antenie Programu 2 Polskiego Radia).

Dodatkowo kampanię wspiera animowany film reklamowy autorstwaMagdaleny Wacławik, emitowany na antenach TVP 1 i TVP 2 (od 1 do 16czerwca oraz w TVP Kultura (od 2 do 27 czerwca).

pr1

Autorem kreacji jest Paweł Miszewski, artysta plastyk. Za zakupi planowanie mediów odpowiada dział promocji Polskiego Radia.Kampania potrwa do 30 czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Dwójka Polskiego Radia z kampanią wizerunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl