SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

W październiku 2013 roku liderem sprzedaży wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły w rankingu zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Naj”.

<!-- 0.4427s -->

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2013 roku wyniosła 319 042 egz. i w porównaniu do października 2012 roku zmalała o 17,04 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 23,11 proc. do 236 926 egz. Na trzecim miejscu uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska), która rok wcześniej była czwarta. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 181 786 egz., po spadku o 11,80 proc.

Natomiast na czwarte miejsce spadł dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który wcześniej był miesięcznikiem. W październiku 2013 roku sprzedawał się średnio w liczbie 125 203 egz. W skali roku jego wynik zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem aż o 45,76 proc.

Wirtualnemedia.pl

październik

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

319 042

384 593

Tina

236 926

308 128

Pani Domu

181 786

206 117

Naj

125 203

230 810


W październiku 2013 roku w porównaniu do września 2013 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 3,89 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 8,02 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

październik

wrzesień

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Przyjaciółka

319 042

327 049

Tina

236 926

252 414

Pani Domu

181 786

174 984

Naj

125 203

136 124

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dwutygodniki poradnikowe na minusie. „Przyjaciółka” liderem sprzedaży

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl