Dyakowska szefem artystycznym „Wprost”, Skirgajłło-Krajewski odpowiada za „Film”

Anna Dyakowska została nowym dyrektorem artystycznym tygodnika „Wprost” (AWR „Wprost”). Zastąpiła na tym stanowisku Kaspera Skirgajłło-Krajewskiego, który pracuje nad nową makietą miesięcznika „Film” (Film Point Group).

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dyakowska pełniła ostatnio funkcję zastępcy dyrektora artystycznego „Wprost”. Wcześniej pracowała jako dyrektor artystyczna magazynów „Fashion”, „Sukces” oraz „Dziennika Polska Europa Świat”. Była też związana z „Machiną” i „Rzeczpospolitą”.

Skirgajłło-Krajewski był dyrektorem artystycznym „Wprost” od czerwca 2011 roku. Jest absolwentem Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, dotąd projektował m.in. makiety takich pism jak „Tylko Rock”, „Aktivist". „Exklusiv”, „Przegląd Sportowy”, „Insider”, „Kino” i „Puls Biznesu”.

Grafikiem prowadzącym magazyn „Film” jest Bartek Gałkowski, który wcześniej pełnił tę samą funkcję w „Bloomberg Businessweek Polska” i w „Machinie”.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż „Wprost” we wrześniu br. wyniosła 66 985 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę