Dysk SSD o pojemności 32GB

Sandisk postanowił rozszerzyć swoją ofertę o dysk SSD w formacie 2,5 cala i pojemności 32GB.

4press
4press
Udostępnij artykuł:

Według firmy dysk jest szybszy i bardziej niezawodny od standardowych dysków twardych.

Sandisk twierdzi, że notebook wyposażony w dysk SSD startuje do 50% szybciej niż komputer z konwencjonalnym dyskiem twardym. Transmisja danych ma być nawet do 100 razy szybsza na korzyść SSD. Firma utrzymuje, że 2,5-calowy SSD osiąga stabilny transfer na poziomie 67 MB/s.

Inną istotna cechą jest mniejsze zapotrzebowanie na energię niż w przypadku zwykłych dysków. Według Sandiska, SSD potrzebuje do pracy około 0,9W, podczas gdy standardowy dysk w porównywalnych warunkach zużywa 2,3W. Wyliczono, że przekłada się to na dłuższą od 30 do 45 minut pracę notebooka bez ładowania baterii.

SSD są również sześć razy bardziej niezawodne, z MTBF (średnim czasem między awariami) sięgającym dwóch milionów godzin.

Wszystko to kosztuje, – podczas gdy za standardowy dysk twardy o pojemności 200 GB trzeba zapłacić około 250$, SSD o pojemności 32 GB to koszt około 350$.  Źródło: TechEBlog

4press
Autor artykułu:
4press
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji