SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziadek do orzechów po wygranym przetargu pracuje dla ING Banku Śląskiego

Agencja reklamowa Dziadek do orzechów wygrała przetarg na przygotowanie cyklu filmów dotyczących ekologicznych inicjatyw podejmowanych przez ING Bank Śląski.

Pierwsze odcinki cyklu #INGdlaEKO można już obejrzeć na YouTube. Każdy z filmów będzie traktował o nieco innym temacie - wszystko jednak będzie obracało się wokół ekologii i finansów. Do udziału w projekcie zaproszono Karola Wójcickiego - dziennikarza naukowego i miłośnika astronomii, który występuje w każdym odcinku w roli prowadzącego.

Dziadek do orzechów jest odpowiedzialny za strategię, koncept kreatywny oraz nadzór nad produkcją cyklu. Realizacją filmów zajmuje się Impact Production.

Zobacz: ING Bank Śląski najlepiej ocenianym przez klientów bankiem. Wysoko Millennium, Alior, mBank, Santander

- Bardzo cieszymy się, że to nam powierzono realizację cyklu, bo także w agencji wierzymy, że bycie eko się po prostu opłaca -  zarówno nam, jak i planecie - mówi Ewelina Kotarska, account manager w agencji Dziadek do orzechów.

Dołącz do dyskusji: Dziadek do orzechów po wygranym przetargu pracuje dla ING Banku Śląskiego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eko beko
Świetny marketing kiepskiego banku. A na bajery można z dobyć kociary, żyjące do piędziesiątki z emerytur matki, potem z własnej renty plus wynajmu pokoju.
odpowiedź