SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”

W sierpniu br. pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie zajął „Działkowiec”, który pochwalić się mógł jedynym wzrostem w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Magnolia”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w sierpniu 2016 roku wyniosła 103 390 egz. W porównaniu do sierpnia 2015 roku zwiększyła się ona o 6,14 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 73 330 egz., po spadku o 1,99 proc.

Na ostatnią pozycję podium spadł z kolei miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 20,73 proc. do 67 665 egz.

Szósta była „Magnolia” (Agora) ze sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 23 954 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 26,13 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

165 030

103 390

103 390

164 100

97 409

97 409

6,14%

Przepis na Ogród

105 000

73 330

73 330

125 000

74 818

74 818

-1,99%

Mam Ogród

125 000

67 665

67 665

140 600

85 358

85 358

-20,73%

Mój Ogródek

84 850

42 409

42 409

97 520

44 798

44 798

-5,33%

Mój Piękny Ogród

55 000

32 438

32 438

80 000

41 516

41 516

-21,87%

Magnolia

58 000

23 954

23 954

72 000

32 431

32 429

-26,13%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 641

2 557

8 000

2 942

2 857

-10,50%

W sierpniu 2016 roku w porównaniu do lipca 2016 roku również prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Mój Piękny Ogród” (Grupa Burda) - było to 14,45 proc. Z kolei największy wzrost, wynoszący 8,05 proc., odnotował „Mój Ogródek” (Działkowiec).

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

sierpień

lipiec

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Działkowiec

165 030

103 390

103 390

163 780

97 930

97 930

5,58%

Przepis na Ogród

105 000

73 330

73 330

120 000

77 415

77 415

-5,28%

Mam Ogród

125 000

67 665

67 665

138 500

68 090

68 090

-0,62%

Mój Ogródek

84 850

42 409

42 409

84 850

39 251

39 251

8,05%

Mój Piękny Ogród

55 000

32 438

32 438

60 000

37 915

37 915

-14,45%

Magnolia

58 000

23 954

23 954

60 000

26 950

26 948

-11,11%

Hasło Ogrodnicze

8 000

2 641

2 557

8 000

2 614

2 530

1,07%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Działkowiec” liderem miesięczników ogrodniczych, najwięcej straciła „Magnolia”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl