„Działkowiec” liderem sprzedaży w I półroczu 2017, „Magnolia” straciła najwięcej

W pierwszym półroczu br. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie znalazł się „Działkowiec”. Wszystkie magazyny w zestawieniu zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Magnolia”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem „Działkowca” (Działkowiec) w pierwszym półroczu 2017 roku wyniosła 98 219 egz. W porównaniu do pierwszego półrocza 2016 roku zmniejszyła się o 3,95 proc.

Drugi był miesięcznik „Mam Ogród” (Phoenix Press). Jego średni wynik uplasował się na poziomie 72 501 egz., po spadku o 15,36 proc.

Ostatnią pozycję podium zajął „Przepis na Ogród” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się o 6,41 proc. do 68 215 egz.

Szósta była „Magnolia” (Agora) ze średnią sprzedażą ogółem w pierwszym półroczu br. na poziomie 23 582 egz. Tytuł ten zanotował największy spadek w zestawieniu, wynoszący 19,26 proc.

grafika

W czerwcu 2017 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli miesięcznika „Działkowiec”, wyniosła 95 731 egz., po spadku względem czerwca 2016 roku o 3,21 proc.

Podium uzupełniają: „Przepis na Ogród” (65 006 egz.; w dół o 17,09 proc.) i „Mam Ogród” (61 989 egz.; - 14,69 proc.).

Również i w tym ujęciu największy spadek, wynoszący 17,68 proc. do 21 996 egz., zanotowała „Magnolia”.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style