Dzieci i nastolatki oglądają więcej wideo online niż dorośli

W kwietniu dzieci obejrzały więcej klipów wideo w sieci iprzeznaczyły na to więcej czasu niż użytkownicy powyżej 18. rokużycia.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy badawczej Nielsen Online wynika, że amerykańskiedzieci w wieku od 2 do 11 lat obejrzały średnio 51 klipów wideoonline i przeznaczyły na nie 118 minut, a w przypadku nastolatków wwieku od 12 do 17 lat średnia wyniosła 74 klipy i 132 minuty -informuje serwis Marketing Charts.

Tymczasem internauci powyżej 18. roku życia obejrzeli w kwietniuśrednio 44 filmiki w sieci, na które poświęcili 99 minut.

Najpopularniejszym serwisem wideo online w każdej zewspomnianych grup był należący do Google YouTube. Przyciągnął on wkwietniu 4,1 miliona amerykańskich dzieci w wieku od 2 do 11 latoraz 8,9 miliona nastolatków w wieku od 12 do 17 lat.

W sumie w kwietniu serwisy wideo online odwiedziło 119,6 milionaamerykańskich internautów - o 3,7 procenta więcej niż w marcu. Najednego użytkownika przypadły 64 klipy i 143 minuty poświęcone naoglądanie wideo online (odpowiednio o 5,3 i 4 procent więcej niż wmarcu).

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu