„Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem” w kampanii Rainbow Tours

Rozpoczęła się kampania biura podróży Rainbow Tours reklamująca jego taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem”. Akcję - obejmującą telewizję, internet, punkty sprzedaży i outdoor - przygotowały firmy Fat Baby, Papaya Films, Lunapark i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Reklamowane przez Rainbow Tours taryfy „Dzieciaki górą” i „Plaża pod nosem” są skierowane, odpowiednio, do rodzin z dziećmi oraz osób preferujących hotele położone blisko plaży. W ramach tej pierwszej oferty dostępnych jest 16 Figloklubów - klubów rodzinnych Rainbow Tours, oraz inne specjalnie wybrane hotele nastawione na rodzinny wypoczynek. Natomiast „Plaża pod nosem” obejmuje hotele usytuowane nad brzegiem morza. Z obu taryf - wprowadzonych przez biuro podróży 20 maja - można skorzystać do końca sezonu letniego.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (TVN 24, TVN Style, TVN CNBS, AXN, Comedy Central, 13th Street Universal, National geographic, Comedy Central Family, AXF Sci-Fi, Kuchnia.tv, Foxlife, Kino Polska, Universal Chanel, BBC Knowledge, Ale Kino, Canal + Sport, Travel Channel, Canal +, Polsat News, Discovery Science, Animal Planet, Discovery World, Polsat Sport, TLC), internecie (strony związane z turystyką - targetowane pod względem treści i kategorii, a także NK.pl, Gadu-Gadu i serwisy Agory), punkty sprzedaży oraz outdoor (warszawskie metro).

Kreację kampanii - zaplanowanej w telewizji do 19 czerwca, a w internecie co najmniej do końca czerwca - przygotowała agencja reklamowa Fat Baby, spoty wyprodukowały firmy Papaya Films i Lunapark, a za strategię mediową odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej