SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziecięca kampania reklamuje „więcej HD” w Vectrze (wideo)

Wystartowała akcja reklamująca kanały HD w sieci kablowej Vectra. To jej pierwsza kampania przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa. Ponadto przy akcji pracują Starcom i Pride&Glory.

Główną bohaterką nowej kampanii Vectry jest rezolutna dziewczynka, która w kolejnych ujęciach zostaje przedstawiona w różnych sytuacjach: bawi się pluszakami, ogląda mecz i przymierza ubrania. Ma to podkreślać, że sieć oferuje 137 kanałów telewizyjnych, w tym 24 w jakości HD. Kampania ruszyła jednocześnie z dołączeniem czterech nowych stacji HD (więcej na ten temat). Reklamy informują też, że oferta telewizyjna jest dostępna w Vectrze w pakiecie z internetem 60 Mb/s za 89 zł miesięcznie.

To pierwsza kampania reklamowa Vectry przygotowana przez agencję Scholz & Friends Warszawa, która przejęła obsługę sieci od BBDO Warszawa. - Nowa platforma komunikacyjna podkreśla główny atrybut marki Vectra - „Więcej” - opisuje Tomasz Wajszczyk, account director w Scholz & Friends zajmujący się obsługą Vectry.

Akcja, zaplanowana do końca czerwca, obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz działania niestandardowe i materiały BTL. Za aktywności w internecie odpowiada agencja Pride&Glory, a za zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Dziecięca kampania reklamuje „więcej HD” w Vectrze (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
vn
Dziś przed wyjściem z domu zauwazyłem, że modem znów mruga nie tak jak powinien - brak sygnału. Standard w Vectranet. Radzę trzymać się od nich z dala...
odpowiedź
User
nerwowy
Dokładnie tak!!! Z dala i jak najdalej!!! Ta firma to patałachy i tylko reklamować się potrafią..tfu. W taj firmie nic nie działa, a nasze pieniądze, które im płacimy wydają na badziewiaste reklamy zamiast sieć reperować i dać ludziom technicznym zarobić-jedynie oni w tej firmie jeszcze coś robią. Reszta tylko naszą kasę wydaje na swoje przyjemność. Badziew i totalne dno. Szczerze nie polecam!!!
odpowiedź
User
pajonk
Koszmarna realizacja, połowy tego co mówi nie słychać.
odpowiedź