SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„#dziejesiewpolsce” - maratończyk, ŚDM i wybory w reklamach Wirtualnej Polski (wideo)

Wirtualna Polska zaczyna kolejną odsłonę wizerunkowej kampanii reklamowej pod hasłem „#dziejesiewpolsce”, jednym z jej bohaterów jest maratończyk Yared Shegumo. Akcję wydawca przygotował i realizuje razem z firmami marketingowymi Scholz & Friends Warszawa i Zenith.

Article

Kampania będzie nawiązywać do najważniejszych wydarzeń w najbliższych miesiącach, m.in. udziału polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich w Rio de Janeiro, Światowych Dni Młodzieży i kampanii przed wyborami prezydenckimi w Stanach Zjednoczonych.

- Zaczynamy od rywalizacji sportowej. Za kilka tygodni świat będzie żył olimpiadą w Brazylii, dlatego twarzą pierwszej odsłony kampanii jest znakomity polski biegacz, wicemistrz Europy w maratonie, Yared Shegumo, za którego trzymamy kciuki w Wirtualnej Polsce - opisuje Marta Czartoryska-Żak, VP chief marketing officer w Grupie Wirtualna Polska.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP1, TVP2, TVN, Polsat, ponad 50 stacji tematycznych), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio Eska), prasę (m.in. „Polityka”, „Focus”, „Men’s Health”), kinac (Helios, Cinema City, Multikino) oraz internet (m.in. YouTube, Ipla, Facebook). Potrwa do września.

Pierwsza odsłona kampanii „#dziejesiewpolsce” była prowadzona jesienią 2014 roku, w ub.r. przyznano za nią Grand Prix w konkursie Effie Awards.

Kreacją nowych reklam zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Zenith oraz zespół marketingu i PR Grupy Wirtualna Polska.

Według badania Gemius/PBI w maju br. strony Grupy Wirtualna Polska zanotowały 20,15 mln realnych użytkowników i 3,04 mld odsłon, a sam portal WP.pl - 13,99 mln użytkowników i 1,99 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „#dziejesiewpolsce” - maratończyk, ŚDM i wybory w reklamach Wirtualnej Polski (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl