SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Dzień dobry TVN” zwiększyło przewagę nad “Pytaniem na śniadanie”

“Dzień dobry TVN” w okresie od września ub.r. do czerwca br. oglądało więcej widzów niż konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” Dwójki. W stosunku do ub.r. morning show TVN-u zyskał widzów, a oglądalność “Pytania” prawie się nie zmieniła.

“Dzień dobry TVN” zwiększyło przewagę nad “Pytaniem na śniadanie”

“Dzień Dobry TVN” w dni powszednie śledziło średnio 670 tys. osób, co dawało TVN-owi 17,15 proc. udziału w grupie 4+ i 19,38 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Program zyskał widzów w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, gdy gromadził przed ekranami telewizorów 610 tys. oglądających, a udział stacji wynosił odpowiednio 16,6 proc. i 18,37 proc. 

Dni powszednie  Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
 
DZIEN DOBRY TVNTVN7.09.2009 – 25.06.2010674 82917,15%19,38%
 
PYTANIE NA SNIADANIETVP 27.09.2009 – 25.06.2010556 31814,41%12,45%


Z kolei konkurencyjne “Pytanie na śniadanie” miało w minionym sezonie średnią oglądalność na poziomie 560 tys. widzów. Udział TVP 2 w czasie emisji magazynu wyniósł 14,41 proc. w 4+ i 12,45 proc. w 16-49. Rok wcześniej morning show Dwójki gromadził mniej więcej tyle samo widzów, ale miał wyższe udziały – w 4+ - 15,77 proc., a w grupie komercyjnej – 13,75 proc. 

Top 10 wydań “Dzień dobry TVN”
Dni powszednieWszyscy 4+
Lp.DataAMRSHR %
111-11-20091 564 82719,93%
203-06-20101 206 10116,43%
303-05-20101 109 79813,59%
404-06-2010948 42418,19%
526-01-2010932 59618,06%
630-11-2009914 47124,00%
719-04-2010897 05721,54%
824-12-2009890 53515,89%
916-03-2010875 74421,50%
1024-02-2010862 31218,30%
 
Top 10 wydań “Pytania na śniadanie”
 Wszyscy 4+
Lp.DataAMRSHR %
131-12-2009986 32916,47%
228-12-2009838 08916,92%
303-02-2010835 46617,04%
408-02-2010820 45718,38%
526-01-2010807 84115,74%
612-02-2010807 01317,72%
730-12-2009793 10215,85%
829-12-2009765 17115,48%
922-01-2010752 27315,55%
1010-02-2010749 90316,82%


Z kolei wydania weekendowe “Dzień dobry TVN” śledziło średnio 1,05 mln widzów przy udziale na poziomie 15,71 proc. w 4+ i 17,89 proc. w 16-49. Rok wcześniej widownia morning show w soboty i niedziele wynosiła 1,01 mln osób, miało ono także niższe udziały (odpowiednio 15,8 proc. i 17,66 proc.). 

Weekendy  Wszyscy 4+16-49
ProgramStacjaOkresAMRSHR %SHR %
DZIEN DOBRY TVNTVN5.09.2009 – 27.06.20101 047 72715,71%17,89%


W profilu widowni obu programów dominują kobiety. “Dzień dobry TVN” ma młodszą widownią niż “Pytanie” i jest najchętniej oglądane w dużych miastach, natomiast magazyn TVP 2 cieszy się największą popularnością na wsiach. 

  DD TVNPnŚ
  ADH %AFFADH %AFF
PłećMężczyźni28,22%5931,55%66
 Kobiety71,78%13868,45%132
Wiek 4-92,25%381,65%28
  10-151,34%191,25%17
 16 - 191,36%231,13%19
 20 - 244,58%552,95%35
 25 - 299,89%1125,08%58
 30 - 3412,08%1497,19%89
 35 - 398,00%1146,03%86
 40 - 446,00%937,08%110
 45 - 494,85%676,24%86
 50 - 549,18%11110,53%127
 55 - 5911,70%15511,53%153
 60+28,78%14939,33%204
Wlk. miastaWieś24,28%6240,94%105
 < 50 tys.25,89%10825,07%104
 50-100 tys.8,36%987,85%92
 100-200 tys.10,38%1306,53%82
 > 200 tys.31,09%15219,61%96
ZawódTop management7,46%954,54%58
 Pracownicy średniego szczebla19,46%13510,31%72
 Pracownicy fizyczni i rolnicy16,81%8217,05%83
 Emeryci39,54%15552,26%204
 Inni16,73%5315,83%50
WykształceniePodstawowe44,62%9855,13%121
 Średnie38,17%12832,38%109
 Wyższe13,62%1199,59%84
 Inne3,59%272,90%22


“Pytanie na śniadanie” przez całe lato nadawane będzie normalnie w dni powszednie o 8.30 (po raz pierwszy od 2007 roku). Natomiast “Dzień dobry TVN” będzie mieć wakacyjną mutację pt. “Dzień dobry wakacje” , która emitowana będzie jedynie w soboty o 9.00.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: “Dzień dobry TVN” zwiększyło przewagę nad “Pytaniem na śniadanie”

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ice
Jezeli pan Maścianica - producent programu Dzien Dobry TVN - nie stawia swojego programu na równi z ''Pytaniem na śniadaniem'' to po jaką cholerę zestawiać te dwie produkcje w rakingach oglądalności w pasmie porannym?
odpowiedź
User
Ice
*rankingach
odpowiedź
User
adam
"Dzień dobry TVN"...to wspaniały,ciekawy, wesoły program a "Pytanie.... ściągnęło od nich dosłownie WSZYSTKO ..całą formułę.....itd. BRAWO TVN - jesteście wzorem dla innych stacji.BRAWO.
odpowiedź
User
do p.Miszczaka
Drogi TVN-ie baardzo prosimy o DD TVN CODZIENNIE W WAKACJE !!!!! PROSIMY.
odpowiedź
User
śmiech
ale śmieszne..Pytanie,,, ogląda przeważnie ..wieś
odpowiedź