SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dzień dobry wakacje” wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam

Letnie wydania porannego magazynu TVN zatytułowane „Dzień dobry wakacje” oglądało średnio 750 tys. widzów. Program zajął pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 8,52 mln zł.

„Dzień dobry wakacje” wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam

„Dzień dobry wakacje” na antenie TVN oglądać można było w okresie od 30 czerwca do 25 sierpnia br., w niedziele o godz. 8.30. Średnia oglądalność wszystkich dziewięciu wydań porannego magazynu wyniosła 747 tys. widzów.

Przełożyło się to na 12,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 15,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek programu, nadany 30 czerwca br. Zainteresował on 937 tys. osób.

Data

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

30-06-2013

937 485

14,63%

17,73%

07-07-2013

697 994

11,92%

13,80%

14-07-2013

822 275

13,16%

17,45%

21-07-2013

735 287

11,93%

13,63%

28-07-2013

662 511

11,30%

13,82%

04-08-2013

665 922

11,50%

14,31%

11-08-2013

765 468

12,20%

15,95%

18-08-2013

678 107

11,44%

14,25%

25-08-2013

761 331

12,01%

15,01%

Średnio:

747 084

12,25%

15,14%


W paśmie nadawania magazynu TVN była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał animacje oraz filmy fabularne, a jego udział uplasował się na poziomie 9,21 proc. Dalej ulokowały się: TVP2 (filmy fabularne i dokumenty; 9,16 proc.) oraz TVP1 (pasmo skierowane dla dzieci i młodzieży; 6,69 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVN - Dzień Dobry Wakacje

747 084

12,25%

15,14%

Polsat

562 108

9,21%

11,00%

TVP2

558 687

9,16%

7,21%

TVP1

408 345

6,69%

4,38%


Z danych cennikowych wynika, że wpływy reklamowe przy emisji „Dzień Dobry Wakacje” w analizowanym okresie wyniosły 8,52 mln zł (dane bez rabatów).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dzień dobry wakacje” wygrało z konkurencją. 8,5 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
b
szkoda komentować te totalna szmire
11 16
odpowiedź
User
Karolina
Dzień Dobry Wakacje, to była jedna, wielka reklama! Nie było żadnych materiałów dziennikarskich. Wszystkie treści były przez kogoś sponsorowane lub promowano własne gwiazdki. Tego nie dało się oglądać! Dziwie się, że prowadzący w tym np. Marcin Meller nie wstydzili się prowadzić tego programu ups... bloku reklamowego. WSTYD!

TVN potraktował swoich widzów jak idiotów. Dziwie się, że ludzie nie zmieniali kanału. Ja po 10 minutach miałam dość. Najważniejsze, to jednak zarobić na głupich ludziach. Mam nadzieję, że jeszcze odbije się im to czkawką. Ja DDTVN nie zamierzam już oglądać.
8 13
odpowiedź
User
Kanye West
Wynik niezły. Nie chcę prowokować, ale KTO ogląda takie Coś?!
8 9
odpowiedź