SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dzień Kangura powyżej średniej

Nowy program Agaty Młynarskiej 'Dzień kangura' ogląda średnio 1, 75 mln osób dając słonecznemu kanałowi udziały na poziomie 18, 3 proc. Widownia programu z odcinka na odcinek rośnie.

Dzień Kangura powyżej średniej

Rywalizacja w sobotnim paśmie między 17.45 a 18.50 jest zacięta. Mimo dobrych wyników, hiszpański format daje Polsatowi dopiero trzecią pozycję w peletonie nadawców. Stację minimalnie wyprzedza TVP1 oraz Dwójka. TVN jest czwarta -wynika z danych przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl przez AGB Nielsen Media Research.

Grupa 4+ Data Start AMR
DZIEŃ KANGURA 01-09-2007 17:48:48 1690725
DZIEŃ KANGURA 08-09-2007 17:51:46 1734142
DZIEŃ KANGURA 15-09-2007 17:50:29 1832562
DZIEŃ KANGURA

1752484


Grupa 4+ AMR SHR%
TVP1 1790723 19,19%
TVP2 1775503 19,02%
POLSAT 1752484 18,83%
TVN 1028677 11,02%

Kanał może być zadowolony z wyników serialu w komercyjnej grupie 16-49. "Dzień kangura" jest w niej liderem pasma z udziałem na poziomie 21, 5 proc.

Grupa 16-49 Data Start AMR
DZIEŃ KANGURA 01-09-2007 17:48:48 764398
DZIEŃ KANGURA 08-09-2007 17:51:46 869932
DZIEŃ KANGURA 15-09-2007 17:50:29 886406
DZIEŃ KANGURA

840255

Grupa 16-49 AMR SHR%
POLSAT 840255 21,50%
TVP1 726649 18,56%
TVP2 516270 13,19%
TVN 504653 12,89%

"Dzień kangura" to program rozrywkowy z udziałem gwiazd i dzieci. Osobistości świata filmu i telewizji próbują okiełznać gromadkę maluchów. W każdym odcinku do udziału zaproszona zostanie wielodzietna rodzina, a każda z dwóch gwiazd, stających do rywalizacji o tytuł najlepszej niani, spędzi w ich domu jeden dzień. Pod nieobecność rodziców będzie musiała zaopiekować się rodzeństwem. Na początek zaplanowano 8 odcinków.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dzień Kangura powyżej średniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl