Radio ZET w nowym cyklu przedstawi dzień z życia gwiazd

W środę 19 kwietnia Dawid Kwiatkowski będzie bohaterem nowego cyklu „Dzień z... w Radiu ZET”. Co miesiąc stacja będzie przybliżać swoim słuchaczom ich ulubione gwiazdy, pokazując je w sytuacjach niecodziennych.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Agnieszka Kołodziejska wraz z ekipą social mediów Radia ZET będzie towarzyszyć Dawidowi Kwiatkowskiemu od rana do wieczora podczas wyjazdu do Paryża. Relacje na żywo z ich wspólnie spędzanego czasu będzie można usłyszeć na antenie przez cały dzień co godzinę, a materiały wideo będą udostępniane w social mediach Radia ZET.

„Dzień z... w Radiu ZET” to okazja do dowiedzenia się rzeczy nieoczywistych, zaskakujących i poznania gwiazd w sytuacjach mniej formalnych. Jakie mają zainteresowania? Co lubią zjeść? Jakie miejsca lubią odwiedzać? Jakie mają przyzwyczajenia, o których chcieliby opowiedzieć słuchaczom? Odpowiedzi na te i inne pytania poznają słuchacze w ramach projektu „Dzień z ...”.

Fani będą mogli swoim idolom za pośrednictwem Radia ZET zadawać własne pytania. Autorzy najciekawszych nie tylko usłyszą odpowiedź, ale wygrają też wyjątkowe nagrody.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elzbieta-witek-maz-oiom-szpital-legnica-prokuratura-odmawia-sledztwa-skargi-krrit,7169662549235841a ##

Według badania Radio Track, w pierwszym kwartale br. Radio ZET miało 13,5 proc. udziału w rynku słuchalności, o 0,2 pkt proc. mniej niż przed rokiem. Niedawno kontrolny pakiet udziałów nadawcy stacji przejęła Agora, po tym jak sąd prawomocnie uchylił zakaz wydany na początku 2020 roku przez prezesa UOKiK.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Nowy kabel telekomunikacyjny przez Atlantyk ominie Stany Zjednoczone?

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

Australia daje dobry przykład. O słuszności ograniczenia social mediów dzieciom [OPINIA]

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVP ogłosiła zasady sprzedaży na 2026 rok. Będzie premiować reklamodawców z większymi wydatkami na online

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

TVN Media wprowadza zmiany dla reklamodawców na 2026 rok. Oto szczegóły

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej

Bronią TVP po skargach na produkcję o Żydach w Polsce. Spór w radzie programowej