SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Dziennik Gazeta Prawna” pokazuje redakcję od środka (wideo)

Wystartowała akcja autopromocyjna „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), w ramach której w mediach społecznościowych tytułu umieszczono spot nagrany w redakcji. Wystąpili w nim m.in. Jadwiga Sztabińska, Krzysztof Jedlak, Paweł Nowacki czy Marek Tejchman.

Article

W spocie przedstawiono proces tworzenia „Dziennika Gazety Prawnej” oraz wydawania serwisów internetowych (Forsal.pl, Gazetaprawna.pl, Dziennik.pl, Prawnik.pl) w redakcji wydawnictwa, w tym kolegium naczelnych i szefów działów. Celem akcji jest wzmocnienie hasła gazety „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie”.

W spocie wystąpili m.in. Jadwiga Sztabińska, Krzysztof Jedlak, Paweł Nowacki, Marek Tejchman czy Lidia Raś.

- Chcemy pokazać, że „Dziennik Gazeta Prawna” jest gazetą robioną przez profesjonalistów i dla profesjonalistów. Spot pokazuje zgrany zespół redakcyjny, działający w myśl idei „Patrzymy obiektywnie, piszemy odpowiedzialnie” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Joanna Trzaska-Wieczorek, dyrektor ds. PR w Infor Biznes.

Kampania prowadzona jest w internecie i obejmuje media społecznościowe. Za realizację spotu odpowiada agencja FYPM.

Przypomnijmy, że od czerwca obowiązki redaktora naczelnego „DGP” przejmie Krzysztof Jedlak, który zastąpi odchodzącą Jadwigę Sztabińską.

Z danych ZKDP wynika, że w I kwartale br. średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” wynosiła 46 708 egz.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dziennik Gazeta Prawna” pokazuje redakcję od środka (wideo)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
funkd
Slabiutki ten klip, niestety... A naprawde chcialem zobaczyc redakcje od srodka...
13 13
odpowiedź
User
marketer
jak można pokazywać coś od środka, czego nie ma?
12 13
odpowiedź
User
dziennikarz
Żenada. Kto to robił?
12 11
odpowiedź
User
Przegląd mediów
Ciekawy, dobrze dobrana muzyka. W koncu cos z innej strony
14 9
odpowiedź
User
chris
nie wiem czemu służy taka kampania. Chyba mieli ciśnienie, żeby coś zrobić, ale wyszło nijak. Gdzie w spocie widać, że gazeta jest robiona przez profesjonalistów? Że siedzą sobie przy biurkach i na zebraniach redakcyjnych? I że to ma świadczyć o profesjonalizmie?
12 10
odpowiedź