"Dziennik" i "Gazeta Prawna" rozpoczynają współpracę

Wydawnictwa Axel Springer Polska i Infor PL rozpoczynająstrategiczną współpracę pomiędzy wydawanymi przez siebie tytułami -"Dziennikiem" oraz "Gazetą Prawną". Obejmie ona tworzenie wspólnychpakietów reklamowych oraz promocję prenumeraty.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Począwszy od dziś oba dzienniki wprowadzają na rynek specjalnepropozycje handlowe dla swoich klientów reklamowych. Biura Reklamyobydwu wydawnictw oferują swoim klientom pakiet "Power Profit",który gwarantuje dodatkowy 10 proc. rabat, przy zakupie reklam wdodatku "Dziennika" - "Wall Street Journal Polska" oraz grzbieciegłównym "Gazety Prawnej".

- Współczytelnictwo "Gazety Prawnej" i "Dziennika" jest bardzoniskie (ok. 6,5%). Dzienniki idealnie się uzupełniają. "GazetaPrawna" gwarantuje zasięg w atrakcyjnej i trudno uchwytnej grupiespecjalistów. "Dziennik" poszerza ten zasięg o czytelników dobrzewykształconych, ale mniej zainteresowanych specjalistyczną tematykąprawno-gospodarczą - tłumaczy Dariusz Piekarski, dyrektorwydawniczy "Gazety Prawnej".

Dodatkowo w ramach współpracy planowane są publikacje wspólnychtematycznych dodatków, które będą ukazywać się w całym nakładzieobu dzienników. Wydawcy planują także długofalową współpracę wzakresie prenumeraty. Rozpoczynają ją od oferty promocyjnej dlaklientów instytucjonalnych, polegającej na istotnej obniżce cenyprzy zakupie obu tytułów jednocześnie.

Oferta promocyjna prenumeraty będzie wsparta intensywnymidziałaniami marketingowymi, obejmującymi reklamy prasowe w tytułachobu wydawnictw, reklamę w internecie, mailing do prenumeratorówinstytucjonalnych oraz dystrybucję promocyjnych egzemplarzy"Dziennika" dla prenumeratorów "Gazety Prawnej"

- Wspólne działania promocyjne mogą przekonać czytelników dokorzystania z obu gazet, a także wesprzeć wydawnictwa w pozyskaniuprenumeratorów innych konkurencyjnych dzienników - dodajePiekarski.

Rozpoczęcie współpracy z "Dziennikiem" oznacza wycofanie sięprzez "Gazetę Prawną" z dotychczasowego pakietu reklamowego zwydawanym przez Polskapresse dziennikiem "Polska".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu