SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziennik podkreśla niezależność

W niedzielę rozpoczęła się najnowsza kampania outdoorowa Dziennika.

Wydawca gazety - koncern Axel Springer Polska -  zapowiada, że ma ona na celu umacnianie świadomości marki Dziennika oraz podkreślenie niezależności i otwartości.

Kampania została przygotowana przez PZL, media zakupił Mediacom. W outdoorze wykorzystano jakościowe tablice formatu 6x3, 12x3, 12x4, citylights i super scrolls.

Hasła towarzyszące kampanii outdoorowej to:

Niezależnie od wysokości stołka
Niezależnie od grubości ryby
Niezależnie od szerokości pleców
Nie zwalnia od myślenia.

Dołącz do dyskusji: Dziennik podkreśla niezależność

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl