SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)

Rusza kampania reklamowa kredytów hipotecznych w Citi Handlowym z udziałem Michaela Moritza, prezentera Radia PiN. Akcję przygotowały firmy Publicis i MEC.

Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)

Kampania kredytów hipotecznych oferowanych przez Citi Handlowy podkreśla ich najważniejsze zalety: sprawny proces przyznawania i wypłaty oraz brak prowizji. - Przekonujemy, że Citi Handlowy jest bankiem, który pracuje na konto klienta, na jego komfort i bezpieczeństwo finansowe - opisuje Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu odpowiedzialna za bankowość detaliczną.

Twarzą kampanii jest Michael Moritz, dziennikarz Radia PiN, który w poszczególnych spotach opowiada o swoich doświadczeniach z kredytami w Polsce, bawiąc się dwuznacznością polskich i angielskich powiedzonek. - Michał konsultował swój udział w tej akcji i uzyskał naszą zgodę - wyjaśnia w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl Emil Marat, wiceprezes zarządu i dyrektor programowy Radia PiN.




Kampania reklamowa oprócz telewizji (TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN7, Discovery, kanały tematyczne Polsatu) obejmuje internet (m.in. Gazeta.pl, Gratka.pl i Onet.pl). Akcję – zaplanowaną do 17 kwietnia – przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów).

Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs „Zamieszkaj i wygraj”, w ramach którego na stronie internetowej zamieszkajiwygraj.pl można wybrać, a potem dowolnie zaaranżować jedno z mieszkań w wirtualnym wieżowcu Citi. Projekty internauci mogą oceniać i komentować, a z najbardziej atrakcyjnych i najczęściej komentowanych jury wybierze zwycięzców. W konkursie, który potrwa do 28 kwietnia, do zdobycia są nagrody pieniężne o łącznej wartości ponad 150 tys. zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dziennikarz Radia PiN reklamuje Citi Handlowy (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
malwina
Na litość Boską! Przepraszam ze to powiem ale ten gosciu z wyglądu i głosu jest odpychający!
8 8
odpowiedź
User
sluchacz
Te Jego piatkowe Audycje wyłacznie w jezyku angielskim to nieporozumienie!
8 8
odpowiedź
User
Aleksadnert
Z Kodeksu Etyki Dziennikarskiej SDP:
rozdział V, pkt. 18. Dziennikarzowi nie wolno zajmować się akwizycją oraz brać udział w reklamie i public relations - wyjątkiem mogą być jedynie akcje społeczne i charytatywne; materiały redakcyjne muszą być czytelnie oddzielone od materiałów reklamowych i promocyjnych.
Dziękuję.
8 8
odpowiedź
User
znafca
Nie znacie się koledzy i koleżanki. Etyka jest dla osobników niższej rangi. Osobnicy wyższej rangi (eskimosi) nie są spętani etyką. Zresztą jak wy sobie to wyobrażacie, żeby osobnik niższej rangi reklamował bank eskimosów? W reklamie musiał wystąpić eskimos.
Kiedyś było takie hasło: swój do swego po swoje. Jest nim więcej prawdy, niż się wydaje.
8 8
odpowiedź
User
kto to
Nie znam gościa i reklama w ogóle nie zachęca ani nie przekonuje. Dno
8 8
odpowiedź