SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów

Trzeci sezon „Dziewczyn ze Lwowa” oglądało średnio 1,56 mln widzów, o 1,35 mln osób mniej niż pokazywany rok temu drugi sezon produkcji w innym paśmie. TVP1 w czasie emisji produkcji zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 5,01 mln zł.

Główne bohaterki serialu „Dziewczyny ze Lwowa”Article

Serial „Dziewczyny ze Lwowa” nadawany był w TVP1 w soboty o godz. 20.30, w okresie od 1 września do 1 grudnia br. Jego średnia oglądalność wyniosła 1,56 mln widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 10,68 proc. w grupie 4+, 5,10 proc. w 16-49 i 7,12 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię, wynoszącą 1,92 mln oglądających, zgromadził finałowy odcinek serialu.

Dla porównania, pokazywaną jesienią ub.r. drugą edycję „Dziewczyn ze Lwowa” w niedziele o godz. 20.15 oglądało o 1,35 mln widzów więcej. Serial śledziło wówczas średnio 2,91 mln osób, a udział TVP1 wynosił 17,71 proc. w grupie 4+, 10,25 proc. w 16-49 i 13,87 proc. w 16-59.

Rok temu TVP1 w tym paśmie emitowała serial „Komisarz Alex”, który oglądało 1,99 mln widzów (13,40 proc. udziału w 4+, 8,18 proc. w 16-49 i 10,23 proc. w 16-59.

TVP1 w paśmie nadawania „Dziewczyn ze Lwowa” zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie był TVN, emitujący wówczas gł. „Mam talent!”, którego udział wśród wszystkich widzów wyniósł 17,14 proc. Druga była TVP2 („The Voice of Poland”; 12,37 proc. udziału), a najsłabiej wśród tzw. „wielkiej czwórki” wypadł Polsat (gł. filmy fabularne; 7,54 proc.).

Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce ostatnie wśród analizowanych stacji.

Wpływy reklamowe z 13 odcinków trzeciej edycji serialu wyniosły 5,01 mln zł, podczas gdy druga odsłona przyniosła z reklam 7,79 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Dziewczyny ze Lwowa” to serial obyczajowo-komediowy produkowany dla TVP1 przez Studio A, należące do ATM Grupy. Opowiada perypetie czterech młodych dziewczyn: Uljany (w tej roli Anna Gorajska), Poliny (Magdalena Wróbel), Olyi (Katarzyna Ucherska) i Swietłany (Anna Maria Buczek), które po stracie pracy we Lwowie przyjeżdżają do Warszawy w poszukiwaniu lepszego życia i nowych perspektyw dla siebie oraz bliskich, których zostawiły na Ukrainie.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Dziewczyny ze Lwowa” w nowym paśmie straciły 1,35 mln widzów

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Nikogo ten wynik nie powinien dziwić. Słaby scenariusz położył ten serial. Ogromny spadek poziomu od pierwszej serii, w sumie jedynej bardzo dobrej. Kolejne dwie - nudziły. Aż dziwne, że robi to ekipa od Rancza, które trzymało poziom do ostatniego odcinka i zdaje się, że skończyło z oglądalnością powyżej 6 milionów.
odpowiedź
User
Marcin
Dno dno dno. Nuda.
odpowiedź
User
Znawca
Miszczzz wiecie kto, Szaleje ze zmianami w ramowce i wszystko leci na leb na szyje. Wybitny talent trzeba do tego miec...
odpowiedź