Dziewiątą edycję “Dwóch i pół” w TVN7 ogląda 180 tys. widzów

Najnowszy, dziewiąty sezon amerykańskiego sitcomu “Dwóch i pół” w którym Ashton Kutcher zastąpił Charliego Sheena po czterech odcinkach ogląda w TVN7 średnio 180 tys. widzów. To mniej niż gromadzą w tym czasie TV4 i TV Puls.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Serial nadawany jest w czwartki wieczorem, a jego pora emisji jest ruchoma - produkcja zaczyna się przed lub po 23.00. Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że udział sitcomu to 2,11 proc. w grupie 4+ i 2,42 proc. w 16-49. Dla porównania, średni dobowy udział TVN7 w okresie nadawania sitcomu wyniósł odpowiednio 2,09 proc. i 2,67 proc,

W paśmie emisji “Dwóch i pół” lepsze wyniki od Siódemki notują TV4 i TV Puls. Czwórka ma 4,10 proc. udziału, zaś TV Puls - 2,21 proc. Natomiast w grupie komercyjnej TVN7 przegrywa z TV4, ale wygrywa z Pulsem.

Sitcom śledzą głównie mężczyźni, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

grafika

Widownia “Dwóch i pół 9” odcinek po odcinku

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Profil widowni produkcji

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu