SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł

Dziewięć agencji jest zainteresowanych współpracą z Komisją Nadzoru Finansowego przy realizacji społecznej kampanii o ryzyku inwestowania w kryptowaluty i na foreksie. Jej całkowity budżet wynosi 615 tys. zł.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Do ogłoszonego przez KNF w pierwszej połowie maja przetargu zgłosiły się: Value Media (Group One), NuOrder, Fabryka Marketingu, ClickAd Interactive, Social Art, Fabryka Komunikacji Społecznej, Mastermind Media, Media Group, Performance Media.

Wybrana w przetargu firma zajmie się m.in. opracowaniem media planu kampanii, zakupem miejsca i czasu reklamowego w internetowych serwisach społecznościowych, na platformach wideo i VoD. Kampania ma potrwać miesiąc, terminu jej startu nie podano.

Budżet w wysokości 615 tys. zł obejmuje prowizję agencji, koszty operacyjne oraz koszty wykupienia czasu i miejsca w serwisach społecznościowych, na platformach wideo i serwisach VOD.

 

 

Dołącz do dyskusji: Dziewięć agencji walczy o zlecenie KNF wycenione na 615 tys. zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl