E-Kiosk ze wzrostem wpływów do 2,88 mln zł i zysku netto do 802 tys. zł

Firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, w pierwszym kwartale br. osiągnęła wzrost przychodów o 17,49 proc. do 2,88 mln zł oraz zysku netto z 570 do 802 tys. zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
E-Kiosk ze wzrostem wpływów do 2,88 mln zł i zysku netto do 802 tys. zł
Łukasz Piela, prezes e-Kiosku (fot. materiały prasowe)

Zysk operacyjny E-Kiosku zwiększyły się rok do roku z 219 do 858 tys. zł, a zysk EBITDA - z 524 do 876 tys. zł.

- Panująca sytuacja gospodarcza wygenerowała nowe realia operacyjne dla Spółki działającej w branży e-commerce. Dynamicznie przystosowaliśmy procesy sprzedażowe oraz wydajność serwerów, a aktywność marketingową ukierunkowaliśmy na popularyzację treści cyfrowych. Nasze działania przyniosły pozytywne rezultaty: w pierwszym kwartale odnotowaliśmy znaczący wzrost przychodów z elektronicznych wydań prasy oraz ebooków - komentuje Łukasz Piela, prezes E-Kiosku.

Firma podaje, że w zeszłym kwartale gotowość produkcyjną uzyskał jej nowy system CRM umożliwiający optymalizację procesów sprzedażowych oraz zakończono prace nad nową odsłoną sklepu internetowego do sprzedaży oprogramowania Mała Księgowość. Natomiast należąca do spółki agencja eContentLAB ukończyła aplikacje Techmatik AR i Miazga.

Większościowym akcjonariuszem E-Kiosku jest Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. W połowie kwietnia Gremi Media za 5,09 mln przejęło od Ruchu 28,14 proc. akcji E-Kiosku, cenę zapłacono poprzez potrącenie wierzytelności.

Obecnie do Gremi Media należy 78,15 proc. kapitału E-Kiosku. W środę na koniec sesji kurs spółki wynosił 0,84 zł, co daje kapitalizację w wysokości 15,19 mln zł.

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"