E.Wedel prezentuje nową kampanię "Czas na przyjemność w kuchni" o gotowaniu z czekoladą

W najnowszych spotach reklamowych  E.Wedel kuchnia staje się miejscem zabawy i radości wynikającej z gotowania, a sama czekolada wynosi „zwykłe” posiłki na wyższy poziom przyjemności.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

„Czas na przyjemność w kuchni” to kampania, która pokazuje, że gotowanie z czekoladą może być bardzo przyjemne.

W ramach kampanii przygotowano m.in.: spot „Gotowanie i podjadanie z E.Wedel – Czas na przyjemność w kuchni”, który zobaczyć można na kanałach VOD oraz w telewizji, spot „Wedel SMAK DA”, który dostępny będzie w digitalu, a także odświeżono design platformy kulinarnej „W kuchni z Wedlem”, gdzie znajduje się wiele przepisów i inspiracji na potrawy z dodatkiem czekolady.

"Wedel Smak Da"

Drugą linią kampanii „Czas na przyjemność w kuchni” z E.Wedel jest seria spotów Wedel Smak Da, która swoją lekką, pełną luzu kreacją, dodaje świeżości w komunikacji marki. Wyróżniającym się elementem kampanii jest muzyka, za którą odpowiada raper – Rau Performance.

- Kampanię wspieramy spotem reklamowym o viralowym charakterze SMAK DA. Jako jedni z nielicznych, chcemy promować trend na gotowanie w domu wśród młodych, pokazując im, jak wiele frajdy z niego płynie, gdy do procesu wykorzystamy wedlowskie tabliczki - mówi Dominika Igielińska-Kluk, branded content manager E.Wedel.

Kampania „Czas na przyjemność w kuchni” wspierana jest szerokimi działaniami marketingowymi. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiedzialne są za: adaptację kreacji – Saatchi & Saatchi,  planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Z kolei za kreację i realizację serii spotów Wedel SMAK DA, a także za redesign, UX/UI kuchnizwedlem.pl odpowiada agencja GoldenSubmarine. Komunikację public relations prowadzi Walk PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii