SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Earthlink będzie blokował reklamy typu Pop-up

Jeden z największych amerykańskich dostawców Internetu - Earthlink - chce umożliwić klientom blokowanie internetowych reklam w wyskakujacych okienkach (pop-up).

Reklamy wyskakujące w nowych oknach przeglądarki internetowej to jedna z rzeczy, na jaką najbardziej uskarżają się internauci. Dawniej reklamy typu pop-up były raczej domeną stron z roznegliżowanymi kobietami i mężczyznami, ale od pewnego czasu serwują je także renomowane serwisy, takie jak "New York Times".

- Co roku na świecie serwowanych jest 4,1 mld okienek pop-up i internauci strasznie na nie narzekają - mówi Jim Anderson, wiceprezes Earthlink. Jego firma zamierza teraz dać klientom narzędzie pozwalające blokować owe denerwujące okienka. - Oczywiście będzie można tę funkcję włączać i wyłączać - zapewnia Anderson.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Earthlink będzie blokował reklamy typu Pop-up

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl