eBilet ma nową szefową pionu obsługi kluczowych klientów

Z początkiem kwietnia do zespołu eBilet powraca Urszula Sabała-Heliasińska, która obejmuje kierownictwo nad obszarem obsługi kluczowych partnerów. W firmie pracowała dziewięć lat temu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
eBilet ma nową szefową pionu obsługi kluczowych klientów
Urszula Sabała-Heliasińska

Urszula Sabała-Heliasińska będzie odpowiadać za stałe podnoszenie jakości usług świadczonych najważniejszym partnerom biznesowym eBilet.

Sabała-Heliasińska ma ponad osiemnastoletnie doświadczenie w obsłudze klienta - zarówno bezpośredniej, jak i zarządzania zespołami obsługowymi. Ostatnich osiem kariery zawodowej poświęciła przemysłowi ticketingowemu. Pracowała w eBilet, Ticketmaster Polska oraz Going, gdzie pełniła funkcję dyrektor operacyjnej.

W dwuletniej przerwie od pracy dla platform ticketingowych zdobywała także doświadczenie w niemieckiej farmaceutycznej korporacji Merck, jako wsparcie dla działu sprzedaży i marketingu przy wprowadzeniu na rynek nowego leku najnowszej generacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa