Jak wykorzystać AI w rekrutacji i employer brandingu? Powstał nowy ebook

Na rynku ukazał się ebook “AI w rekrutacji i employer brandingu: kampanie, które zachwycają”, który pokazuje w formie przystępnego przewodnika jak wykorzystać sztuczną inteligencję w rekrutacji i employer brandingu. Jego autorem jest Piotr Piankowski, employer branding & event manager Wakacje.pl.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:
Jak wykorzystać AI w rekrutacji i employer brandingu? Powstał nowy ebook

Ebook jest adresowany do praktyków oraz osób rozpoczynających swoją przygodę w HR i EB. Czytelnicy dostaną gotowe narzędzia, konkretne inspiracje i przykłady działań, które można wdrożyć w codziennej pracy. 

W ebooku pt. “AI w rekrutacji i employer brandingu: kampanie, które zachwycają” przeczytamy jak wdrożyć sztuczną inteligencję w działaniach HR, by spersonalizować doświadczenia kandydatów, tworzyć skuteczniejsze ogłoszenia o pracy i budować nowoczesną markę pracodawcy. 

W środku ebooka znajdziemy wskazówki, jak tworzyć kampanie employer brandingowe, które naprawdę przyciągają kandydatów. 

Chodzi też o sprawdzone strategie i inspirujące pomysły na rekrutację, która działa jak skuteczny marketing. W ebooku są pokazane narzędzia i prompty AI, które przyspieszą pracę i pomogą tworzyć treści dopasowane do konkretnych kandydatów. 

Czytelnicy znajdą też konkretne case study kampanii Employer Branding dla Wakacje.pl. Można zobaczyć, jak wygląda cały proces od idei przez pracę z AI, aż po wyniki. Jest tam też gotowa roadmapa wdrożenia AI w działania employer brandingowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]