SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Echo serca” hitem TVP2, stacja zdecydowanym liderem. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

Drugi sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 ogląda średnio 1,80 mln osób, a widownia produkcji rośnie z odcinka na odcinek. TVP2 w paśmie emisji produkcji jest zdecydowanym liderem rynku w 4+.

fot. TVP Article

Serial „Echo serca 2” nadawany jest na antenie Dwójki we wtorki o godz. 21.40, począwszy od 3 września 2019 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,80 mln widzów. Przełożyło się to na 14,42 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Widownia serialu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy z nich przyciągnął on uwagę 1,66 mln osób, drugi miał 1,68 mln, a trzeci - 2,06 mln.

Dla porównania, pierwszy sezon produkcji (emitowany praktycznie w tym samym pasmie, ale w TVP1 - Telewizja Polska podjęła decyzje o zamianie miejscami „Echa serca” z „Magazynem Ekspresu Reporterów”) po trzech odcinkach śledziło 1,82 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 13,60 proc., 7,37 proc. oraz 8,97 proc. udziału.

Oznacza to, że serial jak na razie gromadzi porównywalną liczbę widzów, ale zwiększyły się jego rynkowe udziały (duży wzrost nastąpił w grupie komercyjnej 16-49).

TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje zdecydowane pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie jest TVN, który pokazuje wówczas gł. „Pułapkę”, a udział tej stacji kształtuje się na poziomie 9,97 proc. Trzecie miejsce zajmuje Polsat („Ninja Warrior Polska” i „Love Island. Wyspa miłości”; 9,96 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (m.in. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 7,54 proc).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVP2 jest liderem. Z kolei w grupie 16-49 stacja jak na razie jest trzecia, plasując się minimalnie z Polsatem i TVN.

„Echo serca” to obyczajowy serial, którego główną bohaterką jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu. Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.

W drugim sezonie cyklu w ważnej roli występuje Anna Dereszowska, która wciela się w postać Agnieszki - koleżanki ze studiów Magdaleny Borskiej. Aktorka do serialu dołączyła pod koniec pierwszego sezonu.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Echo serca” hitem TVP2, stacja zdecydowanym liderem. Widownia rośnie z odcinka na odcinek

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kuljh
No tak, echo Serca to hit..... płacze ze śmiechu. Pułapka jest o niebo lepsza. A to co pokazuje Polsat, jak te karki biegają po jakiś przeszkodach to totalne dno.....
39 32
odpowiedź
User
Irenka
Szkoda ekspresu reporterów. Tymi dziwnymi ruchami wvramówce topią ten wartościowy program, bo jak oni startują o 21.55 to w tvn, tvp2 i Polsacie te niby hity są emitowane już od kilkudziesięciu minut.
11 9
odpowiedź
User
Z boku
TVN i Polsat to tv komercyjne, mogą dawać szajs na maksa. A teraz policzmy ważne, społeczne czyli misyjne pozycje w ramówce tvp1 emitowane w prime time, - program Pani jaworowicz, program Olszanskiego.... I to było na tyle. I gdzie ta misja tvp? W czarnej dziurze!
9 14
odpowiedź
User
Spike
Ten serial byłby naprawdę drętwy, gdyby po emisji eMki nie zatrzymał przy sobie chociaż połowy jej widowni, tematyka szpitalna też jest chwytliwa, do tego kilka mocnych nazwisk w obsadzie i pogarszająca się pogoda - wiele czynników działa na plus serialu, ale niezbadane są wyroki widzów.
12 6
odpowiedź
User
mon
TVN i Polsat to tv komercyjne, mogą dawać szajs na maksa. A teraz policzmy ważne, społeczne czyli misyjne pozycje w ramówce tvp1 emitowane w prime time, - program Pani jaworowicz, program Olszanskiego.... I to było na tyle. I gdzie ta misja tvp? W czarnej dziurze!
Nie mam pojęcia czym są te wartościowe programy w TVP. Jak na razie w każdej stacji codziennie puszczają odmóżdżające badziewie. Wliczając w to TVP.
7 5
odpowiedź