SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku

Nowy obyczajowy serial „Echo serca” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała TVP1 drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,20 mln zł.

fot. Anna Gostkowska Article

Serial „Echo serca” nadawany był na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.40, w okresie od 15 stycznia do 21 maja 2019 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,45 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,10 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, która pokazywała wówczas kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 14 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy fabularne i „Diagnoza”; 9,35 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnił Polsat (gł. pasmo filmowe; 8,30 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była czwarta.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 4,20 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką serialu „Echo serca” jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu.

Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward
TVN wyraża swój szacunek i pozdrawia TVP.
odpowiedź
User
Mirka
Szału nie ma - pytanie jaki poziom oglądalności zaliczyły ostatnie odcinki
odpowiedź
User
Anna
Serial straszny od aktorów po scenariusz. Już lepiej oglądać Na synale.
odpowiedź