SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku

Nowy obyczajowy serial „Echo serca” oglądało średnio 1,45 mln widzów. Produkcja dała TVP1 drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i czwarte w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 4,20 mln zł.

fot. Anna Gostkowska Article

Serial „Echo serca” nadawany był na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.40, w okresie od 15 stycznia do 21 maja 2019 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,45 mln widzów. Przełożyło się to na 11,05 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,10 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, która pokazywała wówczas kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 14 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy fabularne i „Diagnoza”; 9,35 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnił Polsat (gł. pasmo filmowe; 8,30 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 była czwarta.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 4,20 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Główną bohaterką serialu „Echo serca” jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu.

Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,45 mln widzów „Echo serca”. TVP1 wiceliderem rynku

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Edward
TVN wyraża swój szacunek i pozdrawia TVP.
9 2
odpowiedź
User
Mirka
Szału nie ma - pytanie jaki poziom oglądalności zaliczyły ostatnie odcinki
6 0
odpowiedź
User
Anna
Serial straszny od aktorów po scenariusz. Już lepiej oglądać Na synale.
7 5
odpowiedź
User
robert
Diagnoza lepsza
13 6
odpowiedź
User
Pdk
Więcej od Diagnozy, zatem kontynuacja nie dziwi. Jedynie w komercyjnej blado.
11 3
odpowiedź