SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edelman pracuje z AmRest

Agencja public relations Edelman Polska pracuje z firmą AmRest, właścicielem restauracji KFC.

Umowa jest projektowa, zadaniem Edelmana jest nagłośnienie medialne zmiany loga restauracji KFC w Polsce. Nowe logo KFC ma bardziej nasycone kolory, zmienił się także wizerunek Colonela Sandersa.

Pułkownik uważany za pioniera koncepcji restauracji szybkiej obsługi, jest bardziej uśmiechnięty, a jego dotychczasowa biała kurtka została zastąpiona czerwonym fartuchem.  

Proto.pl

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edelman pracuje z AmRest

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl