SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Od stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługę marki Cappy w zakresie public relations.

Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Agencja odpowiedzialna będzie za działania dla wszystkich produktów Cappy, w tym programy edukacyjne, wprowadzenia nowych produktów, eventy, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzenie biura prasowego.

Agencja wyłoniona została w dwuetapowym przetargu, w którym udział wzięły cztery agencje.

Kontrakt podpisano na rok, z możliwością przedłużenia. Prace prowadzić będzie zespół pod kierownictwem Macieja Lasonia, senior account managera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl