SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Od stycznia 2009 r. agencja Edelman odpowiadać będzie za obsługęmarki Cappy w zakresie public relations.

Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

Agencja odpowiedzialna będzie za działania dla wszystkichproduktów Cappy, w tym programy edukacyjne, wprowadzenia nowychproduktów, eventy, bieżące doradztwo komunikacyjne oraz prowadzeniebiura prasowego.

Agencja wyłoniona została w dwuetapowym przetargu, w którymudział wzięły cztery agencje.

Kontrakt podpisano na rok, z możliwością przedłużenia. Praceprowadzić będzie zespół pod kierownictwem Macieja Lasonia, senioraccount managera.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Edelman wybrał przetarg na obsługę PR marki Cappy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl