SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Edipresse Polska wzmacnia dział internetowy

Nowe osoby w dziale internetowym wydawnictwa Edipresse Polska.

1 marca do zespołu Internetu Edipresse dołączyła Karolina Stępczyńska i Michał Giera.

Karolina Stępczyńska, która objęła nowo utworzone stanowisko Kierownika ds. contentu. Stępczyńska związana jest z branżą internetową od 7 lat. Do niedawna jako zastępca redaktora naczelnego tworzyła portal w Przedsiębiorstwie Wydawniczym Rzeczpospolita S.A. Wcześniej współtworzyła strategię promocyjną dla marek portalu Gazeta.pl. Odpowiadała również za promocję forum i blox.pl.
W Edipresse będzie koordynowała prace redakcji on-line oraz czuwała nad rozwojem redakcyjnym serwisu Polki.pl i serwisów internetowych Wydawnictwa.

Michał Giera objął stanowisko Specjalisty ds. reklamy w Internecie. Wcześniej, od 2005 roku był związany z Agora. pracując w Dziale sprzedaży Gazety Wyborczej, potem w Gazeta.pl. Odpowiadał za obsługę kluczowych klientów portalu Gazeta.pl.

Tomasz Sofuł, dotychczasowy Kierownik ds. promocji w Internecie awansował na stanowisko Kierownika ds. promocji i rozwoju. Poza prowadzeniem Działu Promocji tytułów internetowych będzie odpowiadał za projekty specjalne oraz koordynował pracę działu graficznego. Tomek pracuje w Edipresse od marca 2006 roku.

„Zmiany w dziale są efektem konsekwentnej realizacji przyjętej strategii internetowej w Edipresse Polska – mówi Anna Kęsicka, pełnomocnik Zarządu ds. Internetu.

Dołącz do dyskusji: Edipresse Polska wzmacnia dział internetowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl